Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[FVT] From the Vault: Twenty

ichi
10 jaren geleden
@ Magnus: Precies, ik wacht rustig af .

@ Spoilers: Oh Snap! Ik hoop dat die cruel ultimatum erin zit! Ik heb laatst nog Duel Decks: Ajani vs. Nicol Bolas gekocht. Meteen de "oude" vervangen voor zo'n mooie nieuwe . De art van Venser is ook erg cool. Nu nog hopen op een leuke rode (goblin) kaart
 bijgewerkt door ichi 10 jaren geleden
Doyle
10 jaren geleden
Goblin schmoblin, doe dan maar een FoW ofzo :-P
royalroy1990
10 jaren geleden
gaan ze nu jace reprinten, omdat mensen met een esper decks hebben lopen zeuren dat jund decks nu makkelijker te maken zijn door de reprints van Tarmogoyf enDark Confidant? vind het raar dat ze Jace, the Mind Sculptor reprinten.
 bijgewerkt door royalroy1990 10 jaren geleden
Fjaulnir
10 jaren geleden
Voorlopig is het dus FTV: JTMS een FOW erin zou inderdaad nice zijn, al ga ik 'm toch niet kunnen aanschaffen/vinden dus niet dat het echt uitmaakt voor mij wat erin gaat zitten
royalroy1990
10 jaren geleden
ja waar koop je nu zoiets? en hoe duur zal het zijn?
Bittemommy
10 jaren geleden
Als je terugleest weet je dit soort dingen. Er staat dat je rekening moeten houden tussen de 200-300€. Hij is bijna nergens of nergens te pre-orderen. Deze dozen zijn zeer beperkt qua oplage. Het is vaak voor verzamelaars, of mensen die op dit moment riant zitten qua geld. Een JMS foil in een deck zal hem zeker opkrikken
ichi
10 jaren geleden
Royalroy ze hebben Jace niet om die reden gereprint gezien Jace tms (op dit moment) nog steeds banned is in modern (waarbij ik aan neem dat je doelde op modern en Modern Masters)
 bijgewerkt door ichi 10 jaren geleden
MagnusMagicus
10 jaren geleden
From the Vault is absoluut niet de goede manier om een populaire kaart makkelijker beschikbaar te maken, aangezien het een bijzonder beperkte oplage heeft.

From the Vault is om bijzondere kaarten te showcasen.
Eclavyrr
10 jaren geleden
Het verhaal achter elke kaart is wel correct, maar de set is voor mij niet aantrekkelijk om te kopene. Als ik er ergens één kan krijgen voor de MSRP dan vind ik het prima, dan gaat ie twee maanden op de kast alvorens ik hem op ebay zet. Jace is leuk, de rest van de kaarten wordt ik niet warm of koud van. Wel is veel van de nieuwe art erg mooi.
Neardal
10 jaren geleden
Mooi setje kaarten. Veel mooi nieuw artwerk. Maar als je het voor Jace zou kopen kun je beter Jace los aanschaffen denk ik. Ik ben over het algemeen verzamelaar en heb de laatste FtV setjes wel maar deze laat ik toch aan mij voorbij gaan. De commander sets die komen gaat lijkt mij leuker.
 bijgewerkt door Neardal 10 jaren geleden
Harakesh
10 jaren geleden
Vet hoor Swords of Plowshares & Dark Ritual, daar wil ik wel een speel setje van ! Voor de rest niet heel erg interessant op de Jace na.
Eterna
10 jaren geleden
Als verzamelaar wil ik hem wel graag maar niet voor meer dan de basis prijs
Skywise
10 jaren geleden
Ik vind eigenlijk Fyndhorn Elves nog wel de leukste kaart die er bij zit Vooral vanwege de erg mooie nieuwe art!

Verder wel een mooie lijst!
Waus
10 jaren geleden
Tja is een leuk setje voor $40,- maar door de jace zit de set al gelijk rond de 160~200 eu, wat weer vrij jammer is.
kv83
10 jaren geleden
Sommige keuzes zijn echt raar wat mij betrefd. Het is net alsof ze door Jace de rest van de kaarten gekozen hebben aan de hand van een lagere prijs om de box niet nog meer value te maken. Volgens mij is dat een beetje de verkeerde insteek
agoosteel
10 jaren geleden
zeer leuke kaarten maar jammer van die jace, ik hoopte persoonlijk op een Mother of Runes in plaats van die Impulse.
maarja deze set is nu gewoon te duur.
dan maar kijken of ik een playsetje Fyndhorn Elves ergens los kan krijgen

en dat er veel kaarten in zitten die wat minder waard zijn komt ook vooral door het feit dat er nu 20 ftv kaarten in deze set zitten ipv 15.
sven4president
10 jaren geleden
Ik snap iets niet. De msrp staat op 39,99 maar op de bom staat hij voor 399,99 hoe zit dat?
Is het alleen door Jace datie naar 399,99 is gegaan?
Nijntje
10 jaren geleden
Er zitten zeker mooie, vanwege de nieuwe art, kaarten bij! Ik vind het wel wat jammer geloof ik, met Jace, the Mind Sculptor dat die de prijs gaat opdrijven. Kan me niet voorstellen dat ik weer FTV kan kopen voor 40 euro.
Ralf
10 jaren geleden
Nu de volledige inhoud bekend is, hebben we ook de prijs kunnen verlagen. Reserveer From the Vault: Twenty vandaag nog:

Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top