Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[HVM] Duel Decks: Heroes vs. Monsters

JT
10 jaren geleden
Oei, niet alleen een drukke periode, ook een dure periode,
dual decks zijn altijd wel leuk en commander ben ik ook groot fan van....
Victorvndoom
10 jaren geleden
ja lol duur was ik ook vergeten en + ik spaar ook comics
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Er zijn geruchten dat Polukranos ongeveer deze abilities heeft:

Polukranos, World Eater
Legendary Creature - Hydra
Monstrosity - : Put X +1/+1 counters on Polukranos. Polukranos then deals damage equal to the number of counters put onto Polukranos this way divided as you choose among any number of target creatures (or possibly fights any number of target creatures). Activate this ability only once.
5/5

Verder zouden in dit Duel Deck o.a. deze kaarten zitten: Pyrokinesis, Deus of Calamity, Nobilis of War
Victorvndoom
10 jaren geleden
wat zijn de kleuren van elk deck ?
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Dat weten we nog niet. Ik vermoed dat het Heroes deck zal zijn en het Monster deck , maar dat is nog volledig onzeker.
Jasper90
10 jaren geleden
Ik dacht dat die kleuren al bekend waren, zoals je zei en , of heb ik dat mis dat dit al bekend was of was het meer een speculatie?
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Pure speculatie van mijn kant. Waar had jij de kleuren vandaan gehaald?
Sars
10 jaren geleden
De release is 6 september al, wanneer kunnen we meer spoilers gaan verwachten?
MagnusMagicus
10 jaren geleden
De decklist wordt meestal in 1x in de week vantevoren gespoiled (of twee weken, ik weet het even niet zeker). Daarvoor verwacht ik niet veel, of het moet via onofficiele wegen komen.
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Weet je, ik denk dat het deck vandaag gespoiled wordt....ja, dat denk ik wel...



Dit zijn de 6 kaarten die ook in Theros zitten:


En deze reprints met nieuwe art zitten erin:



En deze tokens:



En, je kunt de complete decklist hier vinden. Zodra de nieuwe kaarten op de site staan, zet ik ook de decklists op de Bazaar.

De rares in het Heroes deck zijn: Anax and Cymede (zie hierboven), Figure of Destiny, Kamahl, Pit Fighter, Nobilis of War, Winds of Rath en natuurlijk als mythic Sun Titan.

De rares in het Monsters deck zijn: Conquering Manticore, Crater Hellion, Deus of Calamity, Skarrgan Firebird, Troll Ascetic en als mythic Polukranos, World Eater (zie hierboven).
Voice
10 jaren geleden
Regrowth!
MagnusMagicus
10 jaren geleden
De nieuwe kaarten en kaarten met nieuwe art zijn aan de database toegevoegd. Ik heb de decklists ook alvast online gezet (de overige kaarten worden aan de site toegevoegd en in de decks aangepast zodra deze op Gatherer staan):


[d]12138[/d]
Sars
10 jaren geleden
Zijn de spoilers toch nog best snel gekomen
Skywise
10 jaren geleden
Nice! De rares vallen wel wat tegen, maar de preview kaarten zijn allen best tof en ook de gave reprints (Modern frame Regrowth en Miraculous Recovery! En ook nog Beast Within!) maken dit product zijn geld wel waard. Deze ga ik zeker in huis halen
 bijgewerkt door MagnusMagicus 10 jaren geleden (kaartlinkjes ajb)
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Er is al een nieuwe layout Regrowth, maar ik snap wat je bedoelt .
Fjaulnir
10 jaren geleden
Kewle shit moet ik toegeven lijkt me ook gewoon tof om eens tegen elkaar te spelen, zonder ze gelijk uit elkaar te halen & als ruilvoer te gebruiken dus
StanleyW
10 jaren geleden
Die nieuwe art van Sun Titan en Miraculous Recovery zijn echt stoer
Nu het 100% bekend is wat Monstrosity inhoudt, wat vinden jullie ervan? Polukranos lijkt me wel sterk, maar ook niet extreem overpowered. En in THS komt deze ability toch terug? Ik hoop dat er dan kaarten komen die gewoon Monstrosity 5 hebben voor bijv. ..
En is monstrous dan een extra creature type, of moet het gezien worden als nog een extra feature van een kaart?
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Monstrous is geen creature type, maar gewoon een eigenschap van de kaart.

Ik heb ook een Monstrosity en Heroic Helpdesk pagina aangemaakt.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 10 jaren geleden
Victorvndoom
10 jaren geleden
is heroic alleen gelink aan die kleuren of is het gelinkt aan andere kleuren, hmm een heroic die damage doet zou cool zijn
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Gelinkt aan die kleuren? Je bedoelt dat je je afvraagt of Heroic alleen op rood en/of witte creatures voorkomt? Geen flauw idee, omdat we in totaal exact 1 creature hebben gezien met deze ability .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top