Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[IMA] Iconic Masters

RexRegis
6 jaren geleden
Zitten leuke kaarten bij. Hoe tof zou het zijn als je de Channel en Fireball combo voor elkaar kan krijgen.
Zal zeker een paar keer gaan draften als de mogelijkheid er is.

Alle kaarten die common worden in deze set zijn dan ook legaal in pauper toch?
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Jep, alles dat common is geworden is nu legaal in Pauper.

En je kunt Rosheen Meanderer nu als Pauper Commander spelen
RadioDragon
6 jaren geleden
Bladewing the Risen is nu ook een pauper commander geloof ik.
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Dat speelt dan toch wat minder lekker, er zijn 3 common Dragons geloof ik
Dordledum
6 jaren geleden
Waarom zou Channel mythic zijn?

Hij was uncommon en hij kost 35 cent!

MagnusMagicus
6 jaren geleden
Omdat het een insane overpowered kaart is, en euro's zijn geen reden om een kaart wel of niet mythic te maken.

De kaart is ook bekend van de allereerste turn 1 kill. Als dat niet mythic is....
Dordledum
6 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 11-09-2017 om 14:54
Omdat het een insane overpowered kaart is, en euro's zijn geen reden om een kaart wel of niet mythic te maken.

De kaart is ook bekend van de allereerste turn 1 kill. Als dat niet mythic is....


Maar toch baal je wel als je die uit een duurbetaalde booster trekt.
Skywise
6 jaren geleden
De gehele set is nu officieel gespoild door Wizards

https://magic.wizards.com/en/articles/archive/card-image-gallery/iconic-masters
bartist
6 jaren geleden
Jeskai Spellslinger ziet er enorm goed uit! veel rebound en prowess in 1 set!
Morph
6 jaren geleden
Zo, je bent even een weekend weg en meteen is er een complete nieuwe set gespoiled.

Op de rare slots zit wel echt heel veel value: Auriok Champion, Ancestral Vision, Cryptic Command, Flusterstorm, Bloodghast, Thoughtseize, Magus of the Moon, Lotus Cobra, Glimpse the Unthinkable, Aether Vial, Oblivion Stone, Horizon Canopy, Grove of the Burnwillows....
Om over de mythics zoals Mana Drain en Consecrated Sphinx nog maar te zwijgen

Echter zijn dit bijna allemaal Legacy/Modern staples. Dus de gemiddelde Commander speler (verruit de meeste op dit forum?) zullen niet zo enthousiast worden van deze set.

Lijkt me wel vet om een draft mee te doen, soort van Cube ervaring.

En meteen een mooie kans om aan een Mana Drain en Cryptic Command te komen voor mijn cube
 bijgewerkt door Morph 6 jaren geleden
Dordledum
6 jaren geleden
Rift Bolt vind ik wel een leuke verrassing nog. Maar weinig Iconische kaarten. Beetje teleurgesteld in de kaartkeuze. Weinig speciaals ten opzichte van een normale Masters set.
Morph
6 jaren geleden
Enkele kaarten die nieuw artwork gehad hebben, en nog niet hier in dit topic staan:







 bijgewerkt door MagnusMagicus 6 jaren geleden
rwernsen
6 jaren geleden
Ideaal dat alle kaarten online staan op de website van Magic.
Krabbel
6 jaren geleden
Man, die nieuwe art voor Austere Command is echt tof.
burtyoungsters
6 jaren geleden
Ik vind deze set wat betreft kaarten geweldig. Alle nieuwe art vind ik GE-WEL-DIG!

Maar... Iconisch vind ik het niet echt. Eigenlijk moeten ze deze set niet Iconic Masters noemen, maar Alles-wat-we-al-eerder-moesten-reprinten-maar-niet-hebben-gedaan masters. Nogmaals, ik vind de kaarten werkelijk waar super hoor!

Echt iconisch kan ook helemaal niet, want dan moet je aan de reserved list gaan tornen. EN WAAR IS IN HEMELSNAAM Shivan Dragon?!
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Ik denk dat Shivan Dragon te sterk is om te downgraden naar uncommon, maar te suf voor rare . Plus, je wil toch niet echt dat ze die nog een keer gaan reprinten .

We gaan de kaarten trouwens z.s.m. op de Bazaar zetten. Even afwachten of ze binnenkort op Gatherer verschijnen (want dan kunnen we het automatisch doen), anders gaat het handmatig.
Skywise
6 jaren geleden
Tof dat alle kaarten al op de site staan

Wel een paar opmerkingen:
- Diverse kaarten verschijnen niet met hun Iconic Masters art in de gallerij. Onder andere Bladewing the Risen, Scourge of Valkas, Blood Baron of Vizkopa, Sanguine Bond tonen als kaartscan de Commander 2017 versie. Bij Thoughtseize verschijnt zelfs de Invocation versie.
- Klopt het dat er bij geen enkele kaart een presale melding staat? (In ieder geval niet in mijn winkelwagentje)
- Er mist nog een linkje bij "Compilation sets"
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Verkeerde art komt omdat Wizards niet zo tech-savvy is. Ga ik dit weekend fixen.
Presale datum staat gewoon goed volgens mij.
Linkje wordt zsm toegevoegd.

Merci!
ultrabeginner
6 jaren geleden
Wat is nu echt het voordeel om deze set aan te schaffen
hallowman3
6 jaren geleden
Er zitten veel staples in deze set, kaarten als Kokusho, the Evening Star zijn erg goede kaarten die veel spelers nog zoeken. Ze reprinten deze kaarten gelimiteerd in sets als deze om ze toch op de markt te brengen maar de prijzen niet te beïnvloeden. Het 'voordeel' ligt voor elke speler anders, de een zoekt een aantal kaarten uit dit soort sets, de ander zoekt gewoon wat staples hier een daar, en nog een ander zoekt weer een set om met dikke bommen om te draften.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 93 posts
  • Laatste post Dordledum 6 jaren geleden
  • Gemaakt door Blasty 7 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top