Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

MagicCon Amsterdam 2024

maus
3 maanden geleden
Ik ben bang dat alle voorgangers daar niets van terug gaan zien.
 bijgewerkt door maus 3 maanden geleden
MrAdrian
3 maanden geleden
Ja... de discount code deed dus de eerste paar uur niets beetje lullig want we hadden dit bericht gepost + een nieuwsbrief naar iedereen gestuurd met de code...

Veel plezier iedereen met een gratis packie die nu wél de code kan gebruiken
jjbvd1993
3 maanden geleden
Quote:
5 uren geleden
Ja... de discount code deed dus de eerste paar uur niets beetje lullig want we hadden dit bericht gepost + een nieuwsbrief naar iedereen gestuurd met de code...


Niks meer aan te doen ik had nog een keertje gerefresht om te kijken of hij het niet goed had gepakt haha. Maar heeft de mensen die zelf geen korting kregen in ieder geval nog wel bonus punten opgeleverd voor BoM?
 bijgewerkt door jjbvd1993 3 maanden geleden
Gijsneus
3 maanden geleden
Ik heb een toezegging dat ik alsnog de korting krijg. Via magicconamsterdam@reedpop.com heb ik contact gezocht en kunnen bewijzen dat ik wel de code had ingevuld maar niet had gekregen.

Succes allemaal.
maus
3 maanden geleden
Dankjewel gijsneus ik ga ze ook een mailtje sturen.
Gijsneus
3 maanden geleden
Het is inmiddels gelukt :-)
Marcellimburg
3 maanden geleden
Na een mailtje heb ik ook mijn geld terug gekregen
Luc
3 maanden geleden
Ik heb het net ook aangegeven. Zou mooi zijn als ze hier nog rekening mee kunnen houden.
jjbvd1993
3 maanden geleden
Hier ook gelukt! Een mailtje gestuurd met de uitleg en het transactienummer, en ik kreeg binnen een uur reactie dat de 5 euro wordt teruggestort en binnen 7 dagen op m'n rekening staat, top!
Luctor
2 maanden geleden
Ik heb gisteren ook een ticket gekregen.
Luc
2 maanden geleden
Nice! See you there!
Jamin.V
2 maanden geleden
Ik zag net dat alle premium tickets uitverkocht zijn, worden deze nog ergens doorverkocht of moet ik een gewoon ticket kopen?
jjbvd1993
2 maanden geleden
Quote:
23 uren geleden
Ik zag net dat alle premium tickets uitverkocht zijn, worden deze nog ergens doorverkocht of moet ik een gewoon ticket kopen?


Ik zou persoonlijk gewoon het normale ticket kopen dan, voor die ook uitverkocht zijn uiteindelijk is het verschil natuurlijk alleen 2 boosters die je ook altijd nog los kunt kopen
Slingerrrr
2 maanden geleden
er staat nu meer info over de georganiseerde spelmogelijkheden, alleen wat dat kost staat er (nog?) niet bij
Justian2002
2 maanden geleden
Vgm zijn alle speelvelden, tournamenten en dergelijke inbegrepen bij de prijs… maar pin me daar niet te veel op vast
BluezamX
2 maanden geleden
Quote:
1 uur geleden
Vgm zijn alle speelvelden, tournamenten en dergelijke inbegrepen bij de prijs… maar pin me daar niet te veel op vast


Ik weet 99% zeker van niet. Er is no way dat ze je zomaar 2x sealed laten doen, inclusief prijzenpool, op 1 dag, voor 35 euro entree. Bij entree kan je zo veel casual spelen als je wil door anderen op te zoeken om mee te spelen, maar ik weet vrij zeker dat je voor toernooien moet bijbetalen.
Ter referentie: bij MagicCon Chicago was een Chaos Draft 45$ (again, inclusief prijzen) en deelname aan de Standard Open kostte 150$.
 bijgewerkt door BluezamX 2 maanden geleden
Luc
2 maanden geleden
Het zal inderdaad eerder zijn wat BluezamX aangeeft. In het verleden betaald je 10,- euro voor een pot commander. Een draft zal inderdaad de kost van 3 boosters + wat inleg voor de prijzen zijn. Vrije tafels waar je met wat vrienden zelf een game kunt opzetten zullen er zeker ook zijn en deze zijn inderdaad in je ticket prijs inbegrepen.
PrinceRuppertsDog
2 maanden geleden
Volgens mij is de command zone toegang wel in de prijs inbegrepen. Genoeg spelers daar te vinden voor een potje op elk power niveau denk ik zo.

Lijkt mij ook sterk dat een draft of sealed erbij zit.

150 euro voor standard vind ik wel heel fors. Ik hoop dat er ook een goedkopere vorm van modern te vinden zal zijn...
MrAdrian
2 maanden geleden
Ik kan bevestigen (door mijn bezoek aan MC Barcelona) dat de Command Zone een Free To Play Arena is. Vrijwel alle andere activiteiten moet je voor betalen. Dit kunnen activiteiten zijn waar je van tevoren een ticket voor moet halen, of on-demand events. Daarnaast heb je ook wel een hoop gratis activiteiten die door vendoren zelf worden georganiseerd, zoals bijv. "Meet & Beat" door Ultimate Guard, etc.
BluezamX
2 maanden geleden
Quote:
2 uren geleden
Volgens mij is de command zone toegang wel in de prijs inbegrepen. Genoeg spelers daar te vinden voor een potje op elk power niveau denk ik zo.


Je kan gratis spelen in de Command Zone (dit staat op de website bij wat er included is in een badge) maar je hebt ook een paid Commander event waar je voor een bepaalde prijs tix krijgt voor winnen. Dit is optioneel en deze potten zullen waarschijnlijk wat competitiever zijn. Maar ja, houd de website in de gaten zou ik zeggen!

Quote:
2 uren geleden
150 euro voor standard vind ik wel heel fors. Ik hoop dat er ook een goedkopere vorm van modern te vinden zal zijn...


Dit was wel een speciaal 3-daags toernooi met een enorme prijzenpot en een gelimiteerde hoeveelheid deelnemers (1200). Zo was de eerste prijs 15.000$, iets meer dan wat je op een gemiddelde FNM krijgt! En de top 96 spelers (top 8%) kreeg 250$ of meer.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top