Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[RNA] Ravnica Allegiance

Rody
5 jaren geleden
What?! Afterlife is echt awesome. Orzhov wordt mijn guild met de prerelease
bartist
5 jaren geleden
*gooit conspiracy-board het raam uit*

Oke, eerste mening: flavor 10, maar een creativiteit 6je. Dit is iig niet wat ik verwacht had
BluezamX
5 jaren geleden
Oké, Afterlife is inderdaad pittig vet

Zou nice zijn als de nieuwe Kaya een emblem neerlegt met "Non-token Ceatures you control have Afterlife 3" of zo
 bijgewerkt door BluezamX 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Planeswalkers hebben eigenlijk nooit een blockspecifiek keyword, dus dat verwacht ik niet
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Promo's toegevoegd aan de database:

Eclavyrr
5 jaren geleden
Simic: Evolve of een variant hierop zie ik wel plausibel als mechanic voor deze guild

Rakdos: Bekend, leuke mechanic voor een agro deck om extra waarde uit je late game te krijgen.

Orzhov: Inmiddels ook bekend, en gatver wat een nare mechanic. Het maakt removal erg ineffecient, vooral omdat het zo te zien de curve van het creature niet echt omhoog drukt.

Azorius: ik verwacht een 'tap' gerelateerd thema. Een van Dovin Baans abilities was namelijk het manipuleren van de status van dingen en dat past hier wel bij

Gruul: Een guild die liever groot dan breed gaat, ik verwacht extra effecten op creatures onder bepaalde omstandigheden. Monstrosity zou een goede recurring ability zijn voor deze guild.
 bijgewerkt door Eclavyrr 5 jaren geleden
Blizzardfox
5 jaren geleden
Rakdos
Mechanic: Spectacle (cost) (You may cast this spell for its spectacle cost rather than its mana cost if an opponent lose life this turn.)
Guild Leader: Rakdos, Lord of Riots

Orzhov
Mechanic: Afterlife X (Whenever this creature dies, create X 1/1 white and black Spirit creature token.)
Guild Leader: Kaya, Ghost Assassin

Simic
Mechanic: Niet bekend....
Guild Leader: ?

Azorius
Mechanic: Niet bekend....
Guild Leader: Dovin Baan

Gruul
Mechanic: Niet bekend....
Guild Leader: Domri Rade
 bijgewerkt door Blizzardfox 5 jaren geleden
bartist
5 jaren geleden
Hierom heeft iedereen het over Dovin Baan

Quote:
14 dagen geleden
De guilds met planeswalker waren toch matties met Bolas? dan is het Azorious

Quote:
2 maanden geleden
Melissa DeTora en Donald Smith van Wizards hebben gisteren tijdens hun MTG Arena Stream (per ongeluk?) verklapt dat Dovin Baan de nieuwe guildleader wordt van de Azorius in Ravnica Allegiance. Dat verklaart ook meteen de Thopters in de nieuwe artwork van Hallowed Fountain

goeth78
5 jaren geleden
Quote:
25 minuten geleden
Orzhov
Mechanic: Afterlife X (Whenever this creature dies, create X 1/1 white and black Spirit creature token/'s.)
Guild Leader: Kaya, Ghost Assassin



Wellicht achterhaald, maar er werd gisteren ook gespeculeerd dat afterlife gelezen moet worden als create 1 X/X white and black Spirit creature token with flying.

Dus niet meerdere tokens maar een token dat varieert in size?
Blizzardfox
5 jaren geleden
Dat zou best goed kunnen. Het is inderdaad insane als er een creature Afterlife 3 zou hebben. Dan zou je een gratis Spectral Procession krijgen.

Maar het zou beide mogelijkheden kunnen zijn. Ik zie wel wat Afterlife gaat worden. Anyway een coole mechanic!

De orginele Spirits van Orzhov zijn altijd Spirit token deze geweest. Die zie ik dus eerder terugkomen.
 bijgewerkt door Blizzardfox 5 jaren geleden
Blizzardfox
5 jaren geleden
De andere cycle van de Guild Lands. Zoals alweer, enorm mooi!
 bijgewerkt door Blizzardfox 5 jaren geleden
bartist
5 jaren geleden
https://magic.wizards.com/en/articles/archive/feature/ravnica-allegiance-mechanics-2018-12-17?fbclid=IwAR12x06aTXBRGH2HTblikok49BWaK8zCMssUUQeV-0QSGie-ubcOaFS05Rw

Het is bevestigd: de X in Afterlife staat voor het aantal spirit tokens dat je krijgt.



Er word iedere dag van deze week een mechanic bekend gemaakt. Ik denk die van de Azorious, als ze een logica aanhouden
Magicfreak
5 jaren geleden
Tot nu toe ben ik zeer te spreken over de spoilers, en ben erg benieuwd naar wat er nog komen gaat.
Ik hoop dat gruul, mijn favo guild deze keer weer groots gaat uitpakken
Sunitram
5 jaren geleden
Op de facebook van Magic gaan mensen al aardig los over de combo tussen afterlife en Divine Visitation. Ik hoop echt dat dit een werkbare combo gaat worden
Magicfreak
5 jaren geleden
Dat zou nog leuke decks kunnen opleveren!
LeKrutes
5 jaren geleden
Als dat zo is. Ben ik blij dat ik er al 6 heb geregeld
Triskelion88
5 jaren geleden
Ik ben enthousiaster over deze Ravnica dan de vorige
Skywise
5 jaren geleden
De Simic zijn vandaag aan de beurt. Hun nieuwe +1/+1 counters mechanic heet "Adept", eigenlijk gewoon een nieuwe vorm van Monstrosity. Lichterlijk teleurstellend en saai als je het mij vraagt, maar oke, dat geldt eigenlijk voor alle mechanics deze set tot dusver...

Bijbehorende spoilers:

 bijgewerkt door Skywise 5 jaren geleden
bartist
5 jaren geleden
...... Wauw, wat saai adept is echt de grootste teleurstelling aan mechanic sinds ik speel
Jsterck1
5 jaren geleden
In vergelijking met de Orzhov mechanic is die van Simic echt wel saai. Afterlife is vroeger trouwens nog een van mijn favoriete kaarten geweest.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 322 posts
  • Laatste post Dordledum 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top