Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Ultimate prize - Loting en uitslag?

DonKavan
5 jaren geleden
Hallo,

Ik weet niet of ik deze vraag op juiste plaats stel, maar was even benieuwd naar het volgende:

Hoe zit het met de loting van de ultimate prize? Ik heb namelijk in de periode besteld en heb geen lootjes voorbij zien komen en de actieperiode liep volgens mij tot 12 april... Wellicht heb ik wat gemist maar was even benieuwd!

Greetz!
 bijgewerkt door DonKavan 5 jaren geleden
Jan
5 jaren geleden
We werken voor de loterij niet met fysieke loten. Ons systeem houdt simpelweg bij voor welk bedrag je binnen de actieperiode besteld hebt, en aan de hand daarvan heb je bij de trekking een bepaald aantal kansen. Als je gewonnen hebt wordt je hier per email van op de hoogte gesteld. Zodra een winnaar bekend is wordt dit gedeeld op de informatiepagina van de actie.
DonKavan
5 jaren geleden
Top, dank voor je reactie Jan!

Mvg, Kevin
Timt89
5 jaren geleden
Ik hou in ieder geval al men fingers crossed
 bijgewerkt door Timt89 5 jaren geleden
Shish
5 jaren geleden
Snap ik, ik zou natuurlijk ook die Ultimate Masters Box met boxtopper willen winnen haha Wie niet
Thedouwegames
5 jaren geleden
Boxtopper is natuurlijk ook leuk, maar er zitten zoveel useful kaarten in zo'n box, voor mij heeft dat meer waarde dan die boxtopper
Dordledum
5 jaren geleden
Quote:
5 uren geleden
Snap ik, ik zou natuurlijk ook die Ultimate Masters Box met boxtopper willen winnen haha Wie niet


Dit +1!
Shish
5 jaren geleden
Vandaag is de dag dat iemand met heel veel geluk (of iemand die echt extreem veel geld heeft uitgegeven in de periode) heel blij gaat worden
n4ppy
5 jaren geleden
of ????

PrinceRuppertsDog
5 jaren geleden
Ik heb de pagina nu al vaker gerefresshed dan ik durf toe te geven....
Jsterck1
5 jaren geleden
Ik denk dat de winnaar een mail krijgt en niet perse wordt vermeld hier op het forum.
Shish
5 jaren geleden
Jup, wie weet is het al gebeurd, misschien komt het nog, who knows
Daretti158
5 jaren geleden
ik heb nog geen mail gekregen in ieder geval :-)
afwachten maar...
Shish
5 jaren geleden
Had ik maar al een mail van ze gekregen
Ration
5 jaren geleden
Ralf
4 jaren geleden
Nog heeeeeeeeeel even geduld!

Om 17:00 vanmiddag ontvangt de winnaar en een email en is een geanonimiseerde naam op de actiepagina terug te vinden.
Shish
4 jaren geleden
Never lucky
PrinceRuppertsDog
4 jaren geleden
Better luck next time dan maar
Timt89
4 jaren geleden
Geen mail gekregen, so no luck
Daretti158
4 jaren geleden
Idd ik lig er ook naast, volgende keer beter. Proficiat aan de winnaar!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top