Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[ZNR] Zendikar Rising

TwanBonaparte
3 jaren geleden
Quote:
4 uren geleden
Quote:
4 uren geleden
Ik vond de showcase art ook wat minder


Dat had ik dus ook en ik ben nog wel zo'n ontzettende landfall fan. Misschien zijn ze in hand toch mooier dan on screen. Anders jammer hoor, dan ga ik voor de gewone versies.


Jaaa ik hou daar ook van! En idd wie weet is het toch mooier in de hand! Had ik eerlijk gezegd met Ikoria toen ook de showcase japanse art haha is in de hand veel mooier dan digitaal
TwanBonaparte
3 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Ik werd erg blij van de Vikingset die aangekondigd werd. En de fetchlands, hopelijk gaan die dan wat in prijs omlaag.
Tot dusver heb ik ze (nog) niet gekocht...


Eerste waar ik aan dacht is dat ze misschien meer met Snow lands en effecten zullen doen? Of bloodthirsty hahah
 bijgewerkt door TwanBonaparte 3 jaren geleden
Awvanzijl
3 jaren geleden
Wat is jullie mening over de speelbaarheid van de nieuwe dual lands in commander?

Ik heb het gevoel dat ze redelijk zullen zijn in two colour decks, omdat daar de flexibiliteit van een onvoorwaardelijk untapped land aan het begin van het spel hoog is. De waarde van flexibiliteit van dual landjes die er al liggen is echter lager, omdat je een grotere kans hebt om de juiste kleurtjes dan al te hebben.

Bij decks met veel kleuren (4+), zal de blijvende flexibiliteit van andere duals belangrijker zijn.

Benieuwd wat jullie ervan vinden.
 bijgewerkt door Awvanzijl 3 jaren geleden
Teruans
3 jaren geleden
Ik denk dat de landjes in bepaalde decks erg handig zullen zijn ja. Vooral dingen als Lord Windgrace zullen er dankbaar gebruik van kunnen maken omdat je de landjes dan opnieuw kan spelen en eventueel voor een andere kleur. Untapped binnen komen is handig maar in casual, wat denk ik het meest gespeeld wordt, kan je meestal een eerste tapped landje hebben als er bijvoorbeeld scry op zit. Maar ik ga ze denk ik wel runnen in de meeste decks. Belangrijk ding is wel dat het in een twee kleuren deck waarschijnlijk om één landje gaat.

Ashaya is trouwens gespoilerd als mono groene legendary creature. Ik denk dat daar een hele goede commander in kan zitten. Power en toughness beide gelijk aan je landjes, en alle non-token Creatures van jou zijn ook Forest lands. Voor commander klinkt dit best goed wat mij betreft.
Stalkative
3 jaren geleden
Ik denk dat ik ze altijd zou spelen in 2 kleuren, soms in 3 kleuren en zelden in 4 of 5. In 4 of 5 en soms in 3 zijn er denk ik genoeg betere duals om deze eruit te laten.

Het hangt ook wel van het deck af. Het ene deck wil liever meteen de mana hebben, het andere deck kan wel wachten en wil liever scryen.
BluezamX
3 jaren geleden
Ik vind ze ook leuk! Maar ja, ik ben ook wel een fan van gekke, budget multicolor landjes
Jasper90
3 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Wat is jullie mening over de speelbaarheid van de nieuwe dual lands in commander?

Ik heb het gevoel dat ze redelijk zullen zijn in two colour decks, omdat daar de flexibiliteit van een onvoorwaardelijk untapped land aan het begin van het spel hoog is. De waarde van flexibiliteit van dual landjes die er al liggen is echter lager, omdat je een grotere kans hebt om de juiste kleurtjes dan al te hebben.

Bij decks met veel kleuren (4+), zal de blijvende flexibiliteit van andere duals belangrijker zijn.

Benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ik ben enthousiast over de lands, al heb ik geen idee of ik ze vervang voor de lands die ik al gebruik. Zeker voor 2 kleuren commanders gaan ze direct het deck in. Voor nu zal dat het land zijn die of maakt, een golgari land is er niet. Maar niet tapped into play komen met een keuze mogelijkheid vind ik de moeite waard om dit te testen in 3+ kleuren commanders.
Quote:
2 uren geleden
Ashaya is trouwens gespoilerd als mono groene legendary creature. Ik denk dat daar een hele goede commander in kan zitten. Power en toughness beide gelijk aan je landjes, en alle non-token Creatures van jou zijn ook Forest lands. Voor commander klinkt dit best goed wat mij betreft.

Zijn dan al je non token creatures dan land creatures? Zo ja dan heb ik al ideeën voor een land matter deck
Dordledum
3 jaren geleden
Ik vindt ze geweldig, maar of ik ze ga spelen weet ik nog niet.
Dreanorus
3 jaren geleden
Weten jullie al meer over de commander decks? Ik zag een foto dat de lands wrath een rood groen wit deck word en de sneak attack een blauw zwart deck.
 bijgewerkt door Dreanorus 3 jaren geleden
Stalkative
3 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Weten jullie al meer over de commander decks? Ik zag een foto dat de lands wrath een rood groen wit deck word en de sneak attack een blauw zwart deck.

Meer dan dat is er volgens mij ook nog niet gezegd
TheRobinros
3 jaren geleden
deze dus...

2 Bloodghasts en een Altar of Dementia later... Ashaya triggert direct al landfall... Unburial Rites is vanuit je grave te casten... Hedron Crab en Stitcher's Supplier om jezelf te millen tot je je combo in je graveyard hebt, ik zeg leuk FNM Modern deckje!


Tevens, de interactie van deze kaart met Blood Moon is heel interessant. Als Blood Moon het spel raakt, worden al je creatures dus Land Creature - Mountains die tappen voor , hun oorspronkelijke power en toughness hebben en verder geen abilities... waaronder Ashaya zelf... dus is ze 0/0 en gaat ze dood... dus zijn al je creatures weer normaal!
 bijgewerkt door MagnusMagicus 3 jaren geleden
Jasper90
3 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
deze dus...

Tevens, de interactie van deze kaart met Blood Moon is heel interessant. Als Blood Moon het spel raakt, worden al je creatures dus Land Creature - Mountains die tappen voor , hun oorspronkelijke power en toughness hebben en verder geen abilities... waaronder Ashaya zelf... dus is ze 0/0 en gaat ze dood... dus zijn al je creatures weer normaal!

Ik zie dit nou niet zo gebeuren, Ashaya telt aantal land, niet aantal forest. Volgens mij gaat de situatie die jij beschrijft dan niet op, of ik moet het fout hebben doordat alles een land wordt waardoor het geen creature meer kan zijn, als dat zo is blijft Ashaya dan niet liggen als mountain?
Plus Ashaya zegt dat al je non-token creatures ook forest lands zijn, waarom zouden ze dan geen creatures meer zijn als ze naar mountain veranderen?
 bijgewerkt door MagnusMagicus 3 jaren geleden (Extra vraag toegevoegd)
TheRobinros
3 jaren geleden
Quote:
49 minuten geleden
Quote:
2 uren geleden
deze dus...

Tevens, de interactie van deze kaart met Blood Moon is heel interessant. Als Blood Moon het spel raakt, worden al je creatures dus Land Creature - Mountains die tappen voor , hun oorspronkelijke power en toughness hebben en verder geen abilities... waaronder Ashaya zelf... dus is ze 0/0 en gaat ze dood... dus zijn al je creatures weer normaal!


Ik zie dit nou niet zo gebeuren, Ashaya telt aantal land, niet aantal forest. Volgens mij gaat de situatie die jij beschrijft dan niet op, of ik moet het fout hebben doordat alles een land wordt waardoor het geen creature meer kan zijn, als dat zo is blijft Ashaya dan niet liggen als mountain?
Plus Ashaya zegt dat al je non-token creatures ook forest lands zijn, waarom zouden ze dan geen creatures meer zijn als ze naar mountain veranderen?


Klopt, ze telt het aantal land... maar ze heeft ook die ability niet meer, aangezien ze zelf een Mountain is geworden
Ze zijn nog wel creatures, ze verliezen alleen al hun abilities en tappen alleen voor rode mana
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Hij heeft gelijk, zie hier ook Matt Tabak die het uitlegt: https://twitter.com/WotC_Matt/status/1301239695343407104
MagnusMagicus
3 jaren geleden
De Bazaar of Magic Zendikar Rising spoiler staat online en wordt dagelijks bijgewerkt!
RedRax
3 jaren geleden
Zitten die nieuwe Zendikar Expeditions nu wel of niet in de Set en/of draft boosters?
Dordledum
3 jaren geleden
non-foil expeditons: niet in de boosters, alleen als boxtopper bij alle boosterdozen. Wat dus vaker is dan eerst, de originele expeditions zaten wel in boosters, maar slechts 1 expedition per 4 dozen ofzo.

foil expeditions: kans van 1op 6 in collector boosters.
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
Dreanorus
3 jaren geleden
Heeft er iemand een link waar je alles kan zien wat er gaat komen? Ik kan niet helemaal meer volgen wat er nu in de draftboosters komt wat in een set booster enz enz.
Twigwalker
3 jaren geleden
U vraagt, wij draaien: Zendikar rising product overview.
Archranex
3 jaren geleden
Targetted enchantment removal in zwart: http://mythicspoiler.com/zrs/cards/feedtheswarm.html

In de WeeklyMTG episode op twitch van vorige week donderdag heeft Mark Rosewater gezegd dat ze zwart de derde kleur aan het maken zijn die wat aan enchantment removal kan doen, dus een opmerkelijke aanpassing aan de huidige color pie!
 bijgewerkt door Archranex 3 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top