Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[ZNR] Zendikar Rising

Stalkative
3 jaren geleden
Hopen dat er snel weer een Zendikar set komt zodat Omnath zwart erbij krijgt dan

Edit: Ik zie net dat de Nissa leak bevestigd is
 bijgewerkt door Stalkative 3 jaren geleden
Archranex
3 jaren geleden
En de Nissa die geleaked was, is inderdaad correct!
Dordledum
3 jaren geleden
Ik ben er nog niet helemaal uit, zitten foil full art pathways nu alleen in collector boosters? Je kan ze wel non-foil in de andere boosters vinden geloof ik.
Dreanorus
3 jaren geleden
Zitten er boxtoppers bij de set booster boxen?!
Dordledum
3 jaren geleden
Quote:
Net
Zitten er boxtoppers bij de set booster boxen?!

Yep
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
Stalkative
3 jaren geleden
Quote:
47 minuten geleden
Ik ben er nog niet helemaal uit, zitten foil full art pathways nu alleen in collector boosters? Je kan ze wel non-foil in de andere boosters vinden geloof ik.

Volgens mij zitten foil borderless kaarten ook in draft boosters

http://www.magicspoiler.com/mtg-spoiler/pelakka-predation/
http://www.magicspoiler.com/mtg-spoiler/pelakka-caverns/
Dit is dus zo'n modal DFC. De flexibiliteit lijkt me heel nice, vooral in limited. Je kan deze in een spell slot doen en hem als land spelen als je mana screwed bent, of je kan deze in een land slot doen en hem als sorcery spelen als je genoeg land hebt
 bijgewerkt door Stalkative 3 jaren geleden
Dordledum
3 jaren geleden
Ik denk dat het toch set boosters worden voor mij. Ik vind de showcase art niet zo mooi en er zitten er 3 tot 4 in de collector boosters.
BluezamX
3 jaren geleden
Wat een super vette spoilers! Die nieuwe sets zijn ook echt nice. Ik ben zeker benieuwd naar Innistrad, wat ik zag leek het op een soort Mirrodin Besieged boosters (kies kant a of b). Is dit ook zo?
Stalkative
3 jaren geleden
Quote:
12 minuten geleden
Wat een super vette spoilers! Die nieuwe sets zijn ook echt nice. Ik ben zeker benieuwd naar Innistrad, wat ik zag leek het op een soort Mirrodin Besieged boosters (kies kant a of b). Is dit ook zo?

Dat hebben ze niet gezegd volgens mij. Zoals ze het noemden kwam het wel over alsof het twee aparte sets zouden zijn. Aan de andere kant stonden ze wel allebei in Q4, dus zou het best kunnen wat jij zegt.
Bavelb
3 jaren geleden
In de stream hadden ze het over 2 sets.
 bijgewerkt door Bavelb 3 jaren geleden
MitchDeBaas
3 jaren geleden
Heeft iemand iets over de commander deckjes gehoord?
Teruans
3 jaren geleden
Een van de decks is geloof ik Naya met landjes. De andere heet iets als "Sneak attack". De kleuren weet ik niet.

Persoonlijk ben ik een beetje teleurgesteld in Wizards. Ik had meer verwacht van de set. De boxtoppers zijn niet echt origineel, de showcase frames zijn naar mijn idee minder mooi dan de voorgaande en het party geheel is een beetje treurig. Het zou vast een leuke set zijn om te spelen, maar ik heb het idee dat ze de creatieve mensen hebben ontslagen.

Ik wil niet als een zeur klinken maar ik ben gewoon ontzettend teleurgesteld. Met Ikoria hadden ze de plank bij mij ook al misgeslagen. Het enige mooie aan de set is de trailer tot nu toe. En ik vrees dat het wat mij betreft daarbij blijft.
AncientOne
3 jaren geleden
Nahiri vindt een buckyball:
Dordledum
3 jaren geleden
Ik vind het party idee wel grappig gevonden. Ally vond ik niet zo boeiend, dat was vaak gewoon "nog een tribal". De crossover met D&D wordt wel steeds prominenter, zeker weten dat deze mechanic ook in Forgotten Realms terugkomt volgend jaar.
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Ik word wel enthousiast van de set en wat er nu gespoiled is. Klinkt allemaal wel als "Adventure World", en de originele Zendikar was ook heel cool. Ik vind de showcase frame niet heel mooi, maar ik wil ze eerst wel eens in het echt zien voor ik echt een mening heb. En dat is wel het mooie met die showcase frames en al die andere speciale versies: ze zijn volledig optioneel en in bijna alle gevallen drukken ze alleen maar de prijzen van de kaarten .
Teruans
3 jaren geleden
Het speelt vast erg lekker die niuewe kaarten. Maar mijn eerste indruk was tegenvallend. Maar ik wordt graag positief verrast.
TwanBonaparte
3 jaren geleden
Ik vond de showcase art ook wat minder, de full art basic lands zijn wel echt prachtig!
Sanderdl
3 jaren geleden
Quote:
9 uren geleden
Nahiri vindt een buckyball:



Ik zou Nahiri's speler niet uitnodigen voor mijn d&d campaigns. Vette trailer trouwens. De spoilers zijn ook ok. Ik voel een Drana commanderdeck aankomen.
 bijgewerkt door Sanderdl 3 jaren geleden
Dordledum
3 jaren geleden
Quote:
8 minuten geleden
Ik vond de showcase art ook wat minder


Dat had ik dus ook en ik ben nog wel zo'n ontzettende landfall fan. Misschien zijn ze in hand toch mooier dan on screen. Anders jammer hoor, dan ga ik voor de gewone versies.
Coen333
3 jaren geleden
Ik werd erg blij van de Vikingset die aangekondigd werd. En de fetchlands, hopelijk gaan die dan wat in prijs omlaag.
Tot dusver heb ik ze (nog) niet gekocht...
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top