Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Animation module vraagje

reza
7 jaren geleden
Hoi , even een vraagje over Animation Module (kaladesh) . Is de abillity welke daar beschreven staat een triggered abillity of een activated abillity ?

mvgr ,

Rez
 bijgewerkt door Jeff 7 jaren geleden (Kaartlinkjes maken de vraag leesbaarder :))
NederNakkeR
7 jaren geleden
de bovenste is een triggered ability en de onderste een activated ability.

(probeer om de kaart waar je een vraag over hebt even tussen [ k ] en [ /k ] te zetten zonder spaties. Op die manier kan iedereen makkelijk de kaart zien waar je een vraag over hebt)
 bijgewerkt door NederNakkeR 7 jaren geleden
Blasty
7 jaren geleden
Lees hier alles over Ability.
reza
7 jaren geleden
Dank je wel. En ik zal de volgende keer rekening houden met [k] en [/k]erbij te zetten. De vraag kwam omdat je voor deze Animation Module 1 mana moet betalen voordat de Triggered abillity een token erbij neerlegt. Helaas kon ik niet echt uit de uitleg van ability halen deze soort een Triggered of activated abilty was .. Of allebei . ieder geval dank voor de uitleg
Jeff
7 jaren geleden
Quote:
reza 17-10-2016 om 16:00
Dank je wel. En ik zal de volgende keer rekening houden met [k] en [/k]erbij te zetten. De vraag kwam omdat je voor deze Animation Module 1 mana moet betalen voordat de Triggered abillity een token erbij neerlegt. Helaas kon ik niet echt uit de uitleg van ability halen deze soort een Triggered of activated abilty was .. Of allebei . ieder geval dank voor de uitleg


Uiteindelijk is het heel simpel:
Een triggered ability begint altijd met "When", "Whenever" of "At".
Een activated ability heeft altijd de structuur van "Cost" gevolgd door een dubbele punt ( : ) gevolgd door de ability.

Sommige triggers, zoals die van Animation Module vragen je om mana te betalen. Als je dat wilt doe je het, maar het blijft gewoon een trigger, want het begint met "Whenever".
reza
7 jaren geleden
is het dan zo dat je er meteen gebruik van moet maken ? Of houd de ene mana hem tegen Totdat je er gebruik van wil maken ? Bijvoorbeeld tijdens de beurt van de tegenstander.
thewoodcutter
7 jaren geleden
Een trigger kan alleen op de stack als de omstandigheden voor die trigger gebeuren: in het geval van Animation Module is dat alleen direct als je dus 1 of meerdere +1/+1 counters op een permanent, die je onder control hebt, plaatst. Je kunt niet wachten tot de volgende fase of beurt voordat je betaalt voor de animation module trigger.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 7 jaren geleden (tekst beetje aangepast :))
reza
7 jaren geleden
Ok dank je wel voor de informatie.
Info
  • 8 posts
  • Laatste post reza 7 jaren geleden
  • Gemaakt door reza 7 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top