Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

breath of darigaaz

nicofcb
10 jaren geleden
erg domme vraag maar mijn tegenstrever zegt dat ik Breath of Darigaaz niet kan spelen als ik geen damage op creatures kan doen, dat kan toch wel gespeeld worden met enkel damage op de andere speler.

en zelfde vraag maar als er wel creatures liggen van hem met protection from red
 bijgewerkt door MagnusMagicus 10 jaren geleden (niet dubbelposten, edit je eigen post ajb)
nicofcb
10 jaren geleden
en zelfde vraag maar als er wel creatures liggen van hem met protection from red
banaanheid
10 jaren geleden
Dat kan gewoon, aangezien er geen Target staat. Waarschijnlijk is je tegenstander daarmee verward, omdat spells die targetten minimaal 1 legal target moeten hebben.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 10 jaren geleden
Blasty
10 jaren geleden
Serieus, gebruik kaart linkjes als je een vraag erover hebt, dan zien anderen waar je het over hebt. Zoals Breath of Darigaaz.
Je kan het [help]Dropdown menu[/help] daarvoor gebruiken.

Breath of Darigaaz target zoals gezegd niet, dus doet alle creatures zonder flying schade, of dat er 14 zijn of 0 maakt niet uit. Hij doet ook damage aan spelers.
Zie verder het artikel over Target.

Creatures met Protection from red kunnen niet getarget worden door spells van die kleuren, en alle schade van de Breath wordt prevent. De schade op spelers gaat gewoon door.
 bijgewerkt door Blasty 10 jaren geleden
Info
  • 4 posts
  • Laatste post Blasty 10 jaren geleden
  • Gemaakt door nicofcb 10 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top