Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander in de library shuffelen.

Magrathea
10 jaren geleden
Hey!

Ik ben bezig een commanderdeck te klussen en ik vroeg me af of een combo zoals onderstaande is toegestaan. Mijn excuses als de vraag al eens is gesteld

Stel ik speel Azorius Charm, en ik kies "put target creature on top of its owners library". Ik kies natuurlijk de commander Vervolgens speel ik Acquire. Is de commander dan in de library geschuffeld? En kan die dan niet naar de commander zone worden geplaatst?

Alvast bedankt!
Krabbel
10 jaren geleden
Je mag een commander alleen naar de command zone verplaatsen als hij naar de Graveyard of de exile zone zou gaan, anders gaat ie waar de kaart zegt waar ie naar toe moet, in dit geval de library. Vervolgens kan je daar een artefact uitzoeken, en dan zn library schudden, met commander.
JT
10 jaren geleden
Dat werkt inderdaad. Als een commander bovenop de library komt en er moet om wat voor reden dan ook geschud worden voor hij die kan pakken, dan heeft hij of zij pech. Zo zijn Chaos Warp, Condemn, de blauwe counter die hem onderop het deck legt of shuffled, weet even de niet meer exact hoe en welke naam, maar goed, zo zijn er nog meer van dat soort manieren om (tijdelijk) v.d. commander af te komen.

Edit: ik ben te langzaam...
 bijgewerkt door JT 10 jaren geleden
Krabbel
10 jaren geleden
Quote:
JT 19-04-2014 om 14:05
Zo zijn Chaos Warp, Condemn, de blauwe counter die hem onderop het deck legt of shuffled, weet even de niet meer exact hoe en welke naam


dat zijn Hinder en Spell Crumple
Magrathea
10 jaren geleden
Check! Nice! Dank jullie!
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top