Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Dualcaster Mage' Ability na Alesha, Who Smiles at Death

Jordyvdlans
5 jaren geleden
Goede dag!

Hier ben ik dan weer met meer vragen over Alesha, Who Smiles at Death!
Kan je gebruik maken van Dualcaster Mage's zijn ability nadat deze uit de graveyard is gehaald met Alesha?
En als dit kan, wanneer speel je dan de instant precies zodat deze een target kan worden?
 bijgewerkt door Jordyvdlans 5 jaren geleden
LeKrutes
5 jaren geleden
Dit is niet mogelijk.

Als alesha triggerd kan je iets casten maar ligt de mage nog niet in het spel.

Als dualcaster mage is terug gehaald door alesha. Dan wil de mage zijn abilty af gaan. Maar dit kan niet omdat er geen target is en verdwijnt hierdoor. Je kan hierna pas weer reageren en dus ability's en spells casten.
 bijgewerkt door LeKrutes 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Dat is inderdaad niet mogelijk om de redenen die LeKrutes aangeeft.

Als je iets cast, dan is dat al resolved voordat Alesha triggert. Als je eerst Alesha laat triggeren, kun je dan wel reageren met een spell, maar die resolved dan voordat de trigger kan resolven. En als je de trigger van Alesha eerst laat resolven, komt de Mage op de battlefield en triggert, maar heeft geen target en wordt direct verwijderd van de stack voordat je mag reageren.

Ik heb over bizarre situaties en corner cases nagedacht, maar volgens mij is er letterlijk geen enkele manier om dit te laten gebeuren .
Jordyvdlans
5 jaren geleden
Ah oke! Bedankt voor de reacties!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top