Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Elite Arcanist in combi met Strive

jjv
10 jaren geleden
Hoi,

Ik heb een vraagje
Stel ik cast Elite Arcanist en exile daarmee Aerial Formation
Kan ik dan als ik de Elite Arcanist tap de strive kosten betalen naast de mana die ik al moet betalen zodat ik meer creature's kan targetten of kan ik in dit geval alleen nog maar 1 creature als target kiezen?

Zoja kan ik dan volgens Battlefield Thaumaturge gebruiken om die strive kosten weer omlaag te brengen?

Met vriendelijke groet,
Jacco
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Strive is een additional cost, en als je de spell cast (of dat nu gratis is of niet), mag je die bijbetalen. Het wordt niet gratis, maar je mag wel zo vaak als je wil bij betalen om meer creatures te targeten.

En ja, dat combineert met de Thaumaturge zoals je dat zou willen .
jjv
10 jaren geleden
Okee,

Dankjewel, dat dacht ik al maar wilde het graag voor de zekerheid weten.
Zodat we er later aan de keukentafel geen discussie over gaan krijgen
fullmoonie
10 jaren geleden
De Elite Arcanist zorgt dat je de mana cost van de Aerial Formation niet hoeft te betalen. De strive cost is een additional cost en zal dus aanvullend betaald moeten worden (mocht je meerdere targets willen kiezen). Je mag dus aanvullend de strive cost betalen.

En ja, ook de Battlefield Thaumaturge kun je gebruiken om de Strive cost omlaag te brengen. Aangezien de Elite Arcanist zegt dat je een spell cast.

Zoals Magnus al voor me zei
 bijgewerkt door fullmoonie 10 jaren geleden
Info
  • 4 posts
  • Laatste post fullmoonie 10 jaren geleden
  • Gemaakt door jjv 10 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top