Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Extra counters?

Quintinius
10 jaren geleden
Hoi,
Ik had een erg leuke combo bedacht, maar ik vroeg me af of dit wel klopt.
Stel ik heb een Staunch-Hearted Warrior opliggen en een Wild Defiance. Als ik dan bijvoorbeeld een Giant Growth speel op de Staunch-Hearted Warrior krijgt hij dan zowel counters van de gaint Growth als van de Wild Defiance? Of geldt het triggeren van Wild defiance niet als casten?
 bijgewerkt door Jeff 10 jaren geleden (Kaartlinkjes als linkje, dat leest makkelijker)
Jeff
10 jaren geleden
Casten is iets speciaals, normaliter doe je dat alleen vanuit je hand. Zowel activated als triggered abilities zijn een Ability, dus je cast niets extra's wanneer je een Wild Defiance triggert.

Daarnaast Target Wild Defiance zelf ook helemaal niets!
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Klopt! Je krijgt alleen een Heroic triggert wanneer je een spell Cast, en dat is alleen uit je hand een spell casten (zoals je normaal iets uit je hand speelt), of het moet specifiek op de kaart staan. Zo is een kaart Flashbacken ook casten, omdat flashback zegt dat je hem cast .

Daarover gesproken, kaarten als Deadly Allure, Artful Dodge, Defy Gravity, Reckless Charge en Thrill of the Hunt bijvoorbeeld zijn wel leuke manieren om makkelijk twee maal Heroic te triggeren .
Quintinius
10 jaren geleden
Bedankt voor de combo tips! Alweer goed geholpen! Bedankt allebei!

Oja geldt dat van Flashback ook voor de Rebound ability dan? Prey's Vengeance ?
 bijgewerkt door MagnusMagicus 10 jaren geleden (niet dubbelposten ajb, edit je eigen post)
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Jazeker, voor Rebound geldt hetzelfde!
Quintinius
10 jaren geleden
Top! Dan kost het ook nog eens geen mana!
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top