Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Garruk, Caller of Beasts uitleg

Onyt12
10 jaren geleden
Best een beginnersvraag maar kan iemand mij uitleggen hoe Garruk, Caller of Beasts werkt?

Hij heeft namelijk geen attack en defend zoals de andere kaarten.

Alvast bedankt
ichi
10 jaren geleden
Hier Planeswalker, kan je het een en ander erover lezen .
 bijgewerkt door ichi 10 jaren geleden
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Dat is de beste plek om te beginnen inderdaad .

Een paar handige dingen om te weten (maar lees asjeblieft ook die Planeswalker pagina door):

- Het is geen creature
- Een planeswalker kan aangevallen worden net zoals je een speler aanvalt
- Als een creature je planeswalker aanvalt, mag jij met jouw creatures ook blocken
- Je mag 1 van de abilities gebruiken in je eigen beurt. Je legt er loyalty counters op of haalt ze eraf, afhankelijk van wat er staat. Dus -2 betekent: haal 2 loyalty counters van deze kaart af.
- Als jij noncombat damage aan een speler doet, mag je in plaats daarvan die damage aan een van zijn planeswalkers doen. Je kunt dus geen Shock casten op een Garruk, Caller of Beasts, maar wel op controller van Garruk. En dan zeg je "in plaats van jou, doe ik Garruk 2 damage" en dan verliest hij zoveel loyalty counters.
Onyt12
10 jaren geleden
Super,

Ik heb net even die pagina doorgelezen en het werd meteen al duidelijker.

MagnusMagicus
10 jaren geleden
Mooi! Ik laat dit topic dan nog even open staan zodat je nog meer vragen kunt stellen, en dan sluit ik hem. Als je daarna nog meer vragen hebt, open dan gewoon een nieuw topic.
Onyt12
10 jaren geleden
Uiteindelijk heb ik nog wel een andere vraag, Ik ben bezig met het bouwen van een deck met daarinGoblin Electromancer, als ik deze op het veld heb liggen en ik cast Shock, kost shock mij dan helemaal geen mana of gaat dat niet op?
osi
10 jaren geleden
helaas gaat dat niet, alleen de colorless kost neemt af met 1. Je shock kost dus nog steeds
Onyt12
10 jaren geleden
Oke, bedankt.
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Klopt! Vergelijk dit met Edgewalker, die juist alleen colored mana cost goedkoper maakt . Die zou een Cleric die kost laten kosten. Maar een Cleric die kost, kost .
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top