Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

God Pharao's Gift en Walking Ballista

vanmaanen
5 jaren geleden
Klopt het volgende;
Als ik met een God-Pharaoh's Gift uit m'n graveyard een Walking Ballista haal en die in het spel breng dan is het een 4/4 zonder counters erop toch?
- Als ik het goed heb zal ik er eerst counters op moeten plaatsen voordat ik z'n laatste ability mag gebruiken...?
- Ik combineer mijn deck met Explore dus als ik Path of Discovery heb liggen en mijn Ballista krijgt daarvan 1 of meer counters kan ik wel die abilities eraf halen?

Dordledum
5 jaren geleden
Volgens mij wel
TheRobinros
5 jaren geleden
Alles wat je hebt gezegd hier, klopt! Je kan geen counters van iets afhalen dat geen counters heeft, dus kan je de cost van zijn tweede ability niet betalen. Als hij om wat voor reden dan ook +1/+1-counters krijgt (zijn eerste ability, explore, je had per ongeluk een Vigean Hydropon in het spel liggen, noem maar op), kan je die wel gewoon gebruiken om iets/iemand mee te pingen
vanmaanen
5 jaren geleden
Ik heb ook nog een Verdurous Gearhulk in m'n deck die de ballista counters kan geven :-)

Thanks!
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Inderdaad helemaal correct
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top