Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

hexproof en anti-hexproof

vanmaanen
5 jaren geleden
ik heb een modern deck en wil graag een manier om hexproof tegen te gaan. Daarom overweeg ik Glaring Spotlight als sideboard kaart in te voegen. Ik vraag me alleen af hoe de interactie nu precies gaat met kaarten als Blossoming Defense en Blinding Fog

Zijn er andere kaarten die hexproof voorkomen (liefst repeatable) in Modern?
AncientOne
5 jaren geleden
Detection Tower is volgens mij je enige andere optie...

Beide kaarten kun je het best gebruiken als beide genoemde kaarten op je tegenstander's creatures geresolved zijn. Dus NIET in response op die kaarten, want op dat moment hebben ze nog geen Hexproof! Dit wijkt dus af van bv. removal-spells, want die moet je juíst in response op die instants spelen, zodat ze resolven vóórdat die creatures Hexproof krijgen!
 bijgewerkt door AncientOne 5 jaren geleden
Jeff
5 jaren geleden
Er zijn meerdere manieren om om hexproof heen te komen en het ligt er natuurlijk aan wat je wilt doen met die creatures. Damage-based removal zoals Blasphemous Act, of sacrifice effecten zoals Doomfall kunnen beesten met hexproof ook dood krijgen bijvoorbeeld, maar op een landje heb je ook nog Detection Tower. Archetype of Endurance bestaat ook nog, maar ik denk niet dat je zoveel mana wilt besteden voor het effect...
 bijgewerkt door Jeff 5 jaren geleden (Whoops, verkeerde knopje.)
BuidingMage
5 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
ik heb een modern deck en wil graag een manier om hexproof tegen te gaan. Daarom overweeg ik Glaring Spotlight als sideboard kaart in te voegen. Ik vraag me alleen af hoe de interactie nu precies gaat met kaarten als Blossoming Defense en Blinding Fog

Zijn er andere kaarten die hexproof voorkomen (liefst repeatable) in Modern?

Je kan ze met Glaring Spotlight dan nog steeds targetten.
Mango
5 jaren geleden
Je kunt Hexproof ook verhinderen met Bonds of Mortality en Archetype of Endurance.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 5 posts
  • Laatste post Mango 5 jaren geleden
  • Gemaakt door vanmaanen 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top