Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Mari, the Killing Quill en Etrata, the Silencer

Eladamri1
1 jaar geleden
Goedendag,

Ik heb een vraag over Mari en Etrata.

Als mijn tegenstander, via mijn Mari, the Killing Quill, 3 creatures in exile heeft met hit counters erop en ik cast Etrata, the Silencer.
Verliest mijn tegenstander dan gelijk de game?
bartist
1 jaar geleden
Nee
De loses effect wordt pas gecontroleerd als etrata contact maakt met een tegenstander. Dan verliest de tegenstander alleen als dat ook de tegenstander is met al 3 creatures in exile
Cobaltius
1 jaar geleden
Ik ben geen judge, maar nee. Het "That player loses the game" stukje text is deel van de 'combat damage to a player' trigger van Etrata, the Silencer.
Lavinius
1 jaar geleden
Precies wat er hierboven gezegd wordt, denk ik ook.
Eladamri1
1 jaar geleden
Bedankt voor jullie antwoord.
Maar de creatures die je exiled met Mari, the Killing Quill, helpen wel mee aan het totaal voor de "That player loses the game" trigger van Etrata, the Silencer?
BluezamX
1 jaar geleden
Yes! In dat aspect werken ze erg goed samen. Ravenloft Adventurer ook
xEternalTears
1 jaar geleden
Ja, Etrata, the Silencer telt het aantal kaarten dat geexiled zijn met "hit"counters erop. Wat voor kaarten en hoe ze aan die counters komen is niet belangrijk. De speler die combat damage krijgt, en uiteindelijk 3 kaart in zijn exile zone heeft met hitcounters erop, verliest de game wanneer die ability resolvet.
Eladamri1
1 jaar geleden
Bedankt!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top