Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Prerelease

H2Otor
5 jaren geleden
Beste, ik speel mee met de Pre-release eind april en ik vroeg me af hoeveel tijd je ook alweer krijgt om je deck te bouwen.
Krijg je ook zoveel tijd bij een draft om een deck te bouwen?

Groet Rogier.
Rody
5 jaren geleden
Hallo Rogier,

De tijd voor deck building tijdens een prerelease is 50 minuten. Bij een (casual) draft is het in principe ook 50 minuten maar soms kan het zijn dat iemand nog wat extra tijd nodig heeft en als dat kan dan geven we dat. Tijdens een groot event als de prerelease is dat niet het geval, we proberen dan de dag zo vloeiend mogelijk te laten verlopen dus proberen we ons aan de vastgestelde tijden te houden. Mocht je het idee hebben dat je er niet uit komt binnen de tijd, schroom dan niet om je medespelers om hulp te vragen of een van de medewerkers van Bazaar of Magic.

Tot tijdens de prerelease!
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Inderdaad, de wat meer ervaren spelers zijn meestal wel op tijd klaar met hun deck bouwen en zijn altijd bereid je wat tips te geven of je te helpen sleeven, dus aarzel niet om om hulp te vragen!

De sfeer op een Prerelease is heel relaxed, dus geniet ervan!
n4ppy
5 jaren geleden
Nog even, wat deck building is eigenlijk de enige regel dat je minimaal 40 kaarten moet hebben en dat je tussendoor kunt aanpassen wat je wilt (binnen de beschikbare tijd)

Het gebeurt ook regelmatig dat mensen twee decks hebben van twee verschillende kleur combos. Soms weet je het niet en zet je wat in elkaar en kom je er door je tegenstanders er achter dat die ene kaart die je niet gebruikte toch wel heel handig is of dat dat andere deck wel leuk werkt.

Dus het is vooral lekker spelen, ontdekken en af en toe JUDGE! Schroom niet als je er even niet uit komt met al die nieuwe planeswalkers of andere nieuwe kaarten.
H2Otor
5 jaren geleden
Ok, THX!
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Check vooral ook de Prerelease Helpdesk pagina, daar staat ook veel info.

Ik kan het je van harte aanraden, prereleases zijn de beste toernooitjes
Magicfreak
5 jaren geleden
Na Epic Commander dan

Maar voor een beginner steekt de pre-release natuurlijk wel met kop en schouders boven de andere toernooien uit. Niet te moeilijk, maar wel leuk, en zeer leerzaam!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 7 posts
  • Laatste post Magicfreak 5 jaren geleden
  • Gemaakt door H2Otor 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top