Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Surveil = graveyard scry?

n4ppy
5 jaren geleden
Zal wel de vermoeidheid zijn maar Surveil is toch een scry to graveyard.

Dus voor elke graveyard deck een bonus want nog meer terug te halen en het zou zelfs voor gewone decks een klein voordeel kunnen zijn want het dunt je library uit dus minde kans (na een shuffle bv) op slechte kaarten want die zitten er niet meer in.
Dordledum
5 jaren geleden
Eh...ja.. dat leek me nogal obvious.
BuidingMage
5 jaren geleden
Ja, het is gewoon scry maar dan gaat de kaart ipv bottom of library naar de grafbak.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Wat is nu exact je vraag? Want inderdaad is Surveil hetzelfde als Scry, alleen mag je de kaarten in je graveyard leggen in plaats van onderop je library, wat vaak wel beter is met kaarten die met je graveyard interactie hebben.
Blasty
5 jaren geleden
I'm loving it, hoop dat het (naast de volgende set uiteraard) nog terugkomt. Beter dan scry voor veel decks!
BuidingMage
5 jaren geleden
Ja, ik vind het ook wel leuker dan scry, ik hoop ook dat het snel weer terug komt.
n4ppy
5 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Eh...ja.. dat leek me nogal obvious.

LOL ja dat dacht ik ook maar raakte in zo'n "zie ik iets over het hoofd" loop
Sunitram
5 jaren geleden
Naast Mentor m'n favoriete ability van deze set Ik vond Dimir vorige keer met Cipher al vet, maar met alle graveyard interactie in deze set en zoveel prima speelbare kaarten met de ability ben ik echt TE hyped over Surveil! En die nieuwe Lazav is nu al m'n favoriete commander ooit
 bijgewerkt door Sunitram 5 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 8 posts
  • Laatste post Sunitram 5 jaren geleden
  • Gemaakt door n4ppy 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top