Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Whip of Erebos en Ghost Councill

LordWhooT
10 jaren geleden
Goedenavond mensen!

met Whip of Erebos kan je een monster terug halen, haal iets terug en het wordt verwijderd in de end-step,

haal een Obzedat, Ghost Council terug en gebruik zijn eigen effect, om de zweep tevreden te stellen, en Obzedat, Ghost Council komt gezellig terug.

maar kan dit ook met de 4 koppige versie Ghost Council of Orzhova, dit aangezien hij zelf terug wilt komen?

Met vriendelijke groeten, en alvast bedankt!
 bijgewerkt door LordWhooT 10 jaren geleden (verkeerde invoer! :P)
Tuinkabouter
10 jaren geleden
Die vraag bedacht ik me ook, wilde AEtherling ermee reanimeren.
 bijgewerkt door Tuinkabouter 10 jaren geleden
Blasty
10 jaren geleden
De whip heeft nog een replacement effect:
If it would leave the BF, exile it instead.
Dus als je Obzedat's exile trigger probeert te gebruiken, ruimt de whip hem op daarvan in de plaats.

Same voor de Ghost council. Denk ik zo.
 bijgewerkt door Blasty 10 jaren geleden
LordWhooT
10 jaren geleden
Whip Wilt dat er geexiled wordt, dat worden beide geestelijke party's

en beide zouden ze terug komen met hun eigen effect
 bijgewerkt door LordWhooT 10 jaren geleden
Blasty
10 jaren geleden
Effe geGoogled, en het klopt, Whip kan het niet schelen zolang ze maar exiled zijn. Dus het werkt.
LordWhooT
10 jaren geleden
Dankjewel, ik kwam er net ook langs een met giga veel uitleg..
seanfrenzy
10 jaren geleden
Het werkt als volgt. Whip heeft een replacement effect. namelijk als hij iets weg gaat wordt het instead geexiled. de aetherling en ghost council worden echter al ge-exiled en dan kan hij dit replacement effect niet toepassen. je kan iets neit vervangen door hetzelfde te doen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top