Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

EDH / Modern speler rond Rotterdam - Den Haag

Milano1990
2 jaren geleden
Hi Iedereen,

Ik ben ook op zoek naar een groepje om mee te spelen. Ik zelf speel commander en soms een 60 kaarten deck. Ik ben eigenlijk wel in voor alles. Ik woon in Den Haag (regio rdam is ook top) Laat maar weten wie er zin heeft!

gr Milan
Veekeren
2 jaren geleden
Quote:
3 dagen geleden
Haaa Veekeren, ik speel zelf ook Commander en Modern meestal in Delft. Ik ben ook op zoek naar een speelgroepje.

Gr,
Dominique



Wel netjes om even te reageren als je persoonlijk aangesproken wordt, bij deze Ik ben helaas niet zozeer op zoek om een nieuw groepje op te richten Dominique, maar vind het vooral leuk om een keer als er een plekje vrij is bij een ander groepje om aan te sluiten. Dat hoeft ook niet regelmatig, ik zie mezelf meer als een sub voor als er een keer iemand in een groep niet kan. Voor de meelezers: daar sta ik nog steeds voor open!
Morphling_unmorphed
2 jaren geleden
Sorry, dubbel post
 bijgewerkt door Morphling_unmorphed 2 jaren geleden
Morphling_unmorphed
2 jaren geleden
Hi,

Zat op het forum te zoeken naar playgroups en kwam dit bericht tegen. Woon in Nieuwerkerk, zou graag eens willen spelen in de buurt. Is het mogelijk om een keer aan te sluiten voor een pot Commander in Gouda?
Uiteraard ff decks vooraf bespreken e.d. Ben pas geleden weer begonnen met spelen en heb nu 2 decks die getest moeten worden

Hoor het graag
Rajen

Quote:
5 maanden geleden
Hoi,

Ik woon in de buurt van Rotterdam (gouda) en speel ook graag commander. @boyapfel, ik heb meerdere precons die je op een avond kunt uitproberen. Mij gaat het erom om een leuk potje te hebben. Wat dat is en welke decks daarvoor geschikt zijn, bespreken we vooraf - rule 1 talk.

Laat me maar weten of je interesse hebt.
Groet, Martin
Rathi_Dragon
2 jaren geleden
Goede morgen ieder,

Na een lange pauze ben ik weer bevangen door het Magic-virus. Ook ik ben zeker geïnteresseerd om een keertje een potje Commander mee te doen (nog nauwelijks ervaring met Commander, maar het spel op zich moet wel lukken)

Als het goed is ontvang ik morgen mijn eerste Commander-Deck van de BoM. Daarnaast ben ik ook mijn eigen deck aan het samenstellen.

Wellicht is er een keer een plekje vrij om mee te doen. Hoor het graag.
Groeten Terence.
Taori
1 jaar geleden
Hey dear magic mates,

I stumpled over this post looking for EDH/Commander community in Rotterdam.

I am a commander only player from Germany who commutes between northern Germany and Rotterdam due to some private live situations () on a regular basis.

I am 34 years old. Started playing Magic at the age of 10 or so. Stopped roughly 10 years ago and started again 2 1/2 years ago. I love the "battlecruise level" / kitchen table atmosphere of commander (no loops / no combos / no staxx / prioritize creative and not primarily strong "must win" decks / dont care about card value -> happy to play against proxies).

If I have raised your interest or you have more information regarding magic community in Rotterdam, please let me know through pm.

Best regards,
Andreas
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 26 posts
  • Laatste post Taori 1 jaar geleden
  • Gemaakt door Veekeren 2 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top