Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

EDH speelgroep Delft en omstreken gezocht!

Thompiedom
6 jaren geleden
Hey allen,

Ik zoek naast de commander nights bij de bazaar een speelgroep om edh mee te spelen. Ik woon zelf in Tanthof, dus alles in de buurt van Delft is haalbaar. Alvast bedankt voor het lezen en hopelijk zie ik je aan de speeltafel!

Thom
ExodiaReignited
6 jaren geleden
Hey,

ik woon ook in Delft, (voorhof) dus als jullie een EDH speelgroep opzetten: Count me in!

Groet,
Kasper
Stephan85
6 jaren geleden
Hey Thompiedom,

Wellicht is onze commander groep wat voor jou. We zitten voornamelijk bij elkaar thuis in berkel en rodenrijs en of Ridderkerk. Voornamelijk zitten wij in berkel en rodenrijs om diegene de meeste ruimte heeft .

Als je een keer zin hebt om mee te spelen stuur me gerust een Pm. Wellicht tot snel
Asula
6 jaren geleden
Quote:
Stephan85 01-05-2017 om 16:00
Hey Thompiedom,

Wellicht is onze commander groep wat voor jou. We zitten voornamelijk bij elkaar thuis in berkel en rodenrijs en of Ridderkerk. Voornamelijk zitten wij in berkel en rodenrijs om diegene de meeste ruimte heeft .

Als je een keer zin hebt om mee te spelen stuur me gerust een Pm. Wellicht tot snel


En heel af en toe in Hellevoetsluis
Pixie
6 jaren geleden
Ik woon dichtbij de hoven in Delft dus ook wel dichtbij..
Ik vind het ook wel leuk om mijn magic horizon te verbreden
Thompiedom
6 jaren geleden
Het lijkt me ook leuk om een speelgroep op te zetten voor degenen die er nog een zoeken, zoals Pixie en Exodia. Handig ook dat jullie zo dichtbij wonen! 4 zou denk ik al genoeg zijn om een potje te spelen, dus we zijn al onderweg
JEV
6 jaren geleden
Op de Koornbeurs (in de binnenstad van Delft, Voldersgracht 1) spelen we de laatste tijd ook bijna uitsluitend EDH, dus jullie mogen ook altijd hier aanschuiven. Gewoonlijk op maandag, maar de laatste tijd meer op dinsdag, zo ook morgen. Het begint meestal tussen 20u-20u30.
derooy89
6 jaren geleden
Ik woonde in delft en woon nou ook in Berkel en Rodenrijs! ik ben ook altijd wel in voor commander!
Oakman987
6 jaren geleden
hey ik woon ook in delft en zoek ook mensen om commander mee te spelen. ik woon in voorhof
 bijgewerkt door Oakman987 6 jaren geleden
ivo2809
6 jaren geleden
Hallo mensen,
Zelf woon ik in Voorhof, en begin ook weer zin te krijgen in wat edh krachtmetingen. Is er een speelgroep waar ik eens zou kunnen aanschuiven?
Pixie
6 jaren geleden
Oké zullen we een keer bij elkaar komen..?
Kunnen we misschien een keer overdag afspreken of is dat lastig?
ivo2809
6 jaren geleden
Goed plan!, Who's in?!
(Ik heb je een pm gestuurd)
ExodiaReignited
6 jaren geleden
I'm in!
Ik zou ook graag meedoen met commander
Oakman987
6 jaren geleden
lijkt me een goed plan. overdag kan
 bijgewerkt door Oakman987 6 jaren geleden
Thompiedom
6 jaren geleden
Overdag kan voorlopig voor mij ook, zit vanaf woensdag wel een weekje in Rome, maar daarna kan ik meestal wel
SimonVanHoudt
6 jaren geleden
Ik kan in het weekend wel een plekje opvullen
Thomas34
6 jaren geleden
Hé! 't lijkt mij ook leuk om in Delft commander te doen!



PS: @ JEV wordt er volgende week weer bij de koornbeurs gemagict?
Pixie
6 jaren geleden
zullen we een whatsapp groepje aanmaken zodat we makkelijker kunnen afspreken?
 bijgewerkt door Pixie 6 jaren geleden
JEV
6 jaren geleden
Quote:
Thomas34 29-05-2017 om 22:57
Hé! 't lijkt mij ook leuk om in Delft commander te doen!



PS: @ JEV wordt er volgende week weer bij de koornbeurs gemagict?


Ja hoor, denk volgende week op dinsdag ivm Pinksteren
Thomas34
6 jaren geleden
Quote:
Pixie 31-05-2017 om 22:32
zullen we een whatsapp groepje aanmaken zodat we makkelijker kunnen afspreken?


Ja, hoor lijkt me wel handig. Als iedereen naar mij z'n nummer via een persoonlijk bericht stuurt, wil ik de groepsapp wel aanmaken.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top