Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Gezocht: Speelgroep Regio Rotterdam (EDH)

Stephan85
7 maanden geleden
Zoals de titel hierboven zoek ik een actieve speelgroep in de regio Rotterdam. Mijn huidig speel groep heeft veel moeite om een tafel vol te krijgen op doordeweekse dagen maar ook in het weekend.

Ik vind het niet erg om ergens heen te rijden en ook thuis hosten is geen probleem.

Mochten er nog speelgroepen ruimte hebben hoor ik het graag.

Groet,

Stef
CarolineAya
7 maanden geleden
Er is altijd meer ruimte in onze speelgroep in Pernis Rotterdam. we spelen vooral casual, en casual commander. We organiseren ook regelmatig drafts en prereleases, maar we zijn ook super beginner friendly. Dus we leiden de nieuwe lading spelers ook op. Potjes gaan dus niet altijd even snel. Maar als je kennis wil maken, dan ben je zeker een keer welkom.
dorp1009
7 maanden geleden
Hey Hoi, Speelgroep Pernis EN stephan, wij willen graag met jullie beiden connecten.

Wij zijn een speelgroep 50 man +/- van omgeving vlaardingen tot dordrecht.

mvg,

Rob
Stephan85
2 maanden geleden
Bump
Waus
1 maand geleden
Hallo allen, wij zoeken meer connecties in regio rotterdam, omdat we niet altijd de tafel van 4 hebben. En ik sta open om soms elders aan te sluiten.
 bijgewerkt door Waus 1 maand geleden
Tk5454
14 dagen geleden
Hi Stephen,

Ik ben redelijk nieuwe met commander en zoek een speelgroep om mee te spelen. Ik werk in ploegendienst waardoor ik vaak doordeweeks beschikbaar ben.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 6 posts
  • Laatste post Tk5454 14 dagen geleden
  • Gemaakt door Stephan85 7 maanden geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top