Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Goedkoop draften?

HayoH
10 jaren geleden
hallo,

ik woon in een verschrikkelijk klein dorp.
Gelukkig heb ik 2 andere jongens uit ons dorp kunnen aansteken met het magic virus.
Nou willen wij met zijn 3en een heeeeel klein draft toernooitje houden.
Hoe kunnen wij dit het beste en het goedkoopste doen?

groet, Hayo
kv83
10 jaren geleden
Je kan beter sealed spelen met zo'n kleine groep denk ik.
Doyle
10 jaren geleden
Draften is inderdaad aan te raden als je 6-8 mensen hebt, dan is het leuker. Sealed is prima voor minder mensen. In mijn vriendengroep hebben we vaker gedraft of sealed gespeeld met zijn 6en en dan is een boosterbox delen door 6 een goed idee, hiervan kan je 1x sealed of 2x draft spelen. Het is dus een beetje afhankelijk wat je eraan uit wilt geven, een boosterbox met 3 is misschien te duur dus dan zouden losse boosters prima zijn.
HayoH
10 jaren geleden
ik denk dat sealed inderdaad wel de beste optie is! bedankt voor de tips
Waus
10 jaren geleden
Of booster battles houden
HayoH
10 jaren geleden
dat doen we ook wel eens in de zoveel tijd en dat vinden we ook nog steeds super leuk!
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Voor meer info over de tips, check de Boosterdraft, Booster Battle en Sealed Deck pagina's .
munio
10 jaren geleden
eventueel cube spelen? een idee, hiermee maak je als het ware j eigen sealed format
JT
10 jaren geleden
Ja, kan erg leuk zijn, maar om een echt leuke cube te hebben, heb je wel wat diverse kaarten nodig, als je altijd hetzelfde draft is het ook niet super ofzo, denk ik
 bijgewerkt door JT 10 jaren geleden
HayoH
10 jaren geleden
vandaag en gisteravond toernooitje gedaan met zijn 4en. Eerst sealed gespeeld wat prima en gezellig verliep Daarna een eigen variant van sealed gespeeld waarbij inplaats van gewone boosters worden gebruikt boosters met ALLEEN commons. Later werden er door iedereen 1 booster met uncommons. Daarmee werd een deck gebouwd. Ook is er gedraft met 6 boosters per persoon wat verassend genoeg GOED afliep

samenvatting : We hadden een top avond
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Klinkt super!
JT
10 jaren geleden
@ Hayoh: heb je dan niet veel te veel pouwer in een deck? Omdat je zoveel kaarten hebt, kan je er net zo goed een 60 kaartendeck van maken, heft het weer wat op. Natuurlijk heeft iedereen meer pouwer, maar lijkt me toch niet helemaal super. Of viel dat erg mee?
Oke, dit klinkt best negatief, maar dat bedoel ik niet, ik vroeg het me alleen even af.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 12 posts
  • Laatste post JT 10 jaren geleden
  • Gemaakt door HayoH 10 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top