Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Grensstreek Brabant-Limburg

Barttjuh!
2 jaren geleden
Ik zou graag jullie speelgroep willen joint.
Ik kom uit valkenswaard
Morph
2 jaren geleden
Quote:
11 uren geleden
Ik zou graag jullie speelgroep willen joint.
Ik kom uit valkenswaard


Gezellig Barttjuh!, PM je nummer maar even aan mij, dan zet ik je in de app-groep erbij.
Dack216
2 jaren geleden
Hoi, Ik kom zelf uit Venray en zou ook graag een speelgroep willen joinen. Zal ook even een PM aan jou sturen Morph voor het geval ik kan joinen.
D3M0XX
2 jaren geleden
Vanaf deze week woon ik in Waalre en ben ook op zoek naar een speelgroep in de buurt. Het is alweer lang geleden dat ik paper Magic heb gespeeld dus dat wordt weer eens tijd.

Ik stuur jou ook een PM met mijn nummer Morph. Lijkt me leuk om weer eens een gezellig avondje MTG te spelen!
Morph
2 jaren geleden
Quote:
19 uren geleden
Vanaf deze week woon ik in Waalre en ben ook op zoek naar een speelgroep in de buurt. Het is alweer lang geleden dat ik paper Magic heb gespeeld dus dat wordt weer eens tijd.

Ik stuur jou ook een PM met mijn nummer Morph. Lijkt me leuk om weer eens een gezellig avondje MTG te spelen!


Gezellig, de groep wordt steeds groter
bvanosch
1 jaar geleden
Hier ook een terugkerend speler uit Best (net boven Eindhoven)
Zou het tof vinden wat nieuwe spelers te leren kennen. Ben aardig rusty though na een vrije lang tijd niet meer gespeeld te hebben.
Morph
1 jaar geleden
Leuk bvanosch, we zijn best actief laatste tijd.
Stuur me een PM met je je nummer en ik zet je in de app-groep erbij.
Nixilis1924
1 jaar geleden
Quote:
1 jaar geleden
Hallo allemaal,

Het is alweer een tijd geleden dat ik hier online ben geweest en weet niet hoe actief dit forum is, maar we gaan het proberen.

Naar aanleiding van mijn vorige post 6jaar geleden had ik vrij snel al een groep gevonden om mee te spelen. Echter zijn er hier nu een paar weg en voor covid was er hier en daar nog wat drama.

Ik zoek dus een nieuwe groep in de grensstreek van de provincies Brabant en Limburg (woon zelf in Deurne). Denk aan, Eindhoven, Helmond, Venray, Horst, Meijel en omliggende dorpen.

Het lijkt mij ook leuk om op regelmatige basis eens een potje competitieve Cedh te spelen (met proxies vanwege de dure format) maar ook gewoon casual zolang de power levels matchen.

Als jullie dit wat lijkt dan hoor ik het graag. Pm heeft de voorkeur voor directe omgeving.

Gr. Ruud


Hello, I'm looking for people to play with in Venlo or surroundings. Is anyone up for it ?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 28 posts
  • Laatste post Nixilis1924 1 jaar geleden
  • Gemaakt door Gvey 3 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top