Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Op zoek naar spelersgroep Eindhoven

princen85
1 jaar geleden
Hoi,

Mijn naam is Danny Princen, 37 jaar oud en ik ben op zoek naar een spelersgroep in Eindhoven.
Ik speel vooral Commander en dit deck
commander
Dinosaurs
door princen859 maanden geleden
geeft een beetje aan op welk level ik speel.
Ik heb ook vintage decks voorbeeld : alleen die zijn wel een stukje zwakker, maar maakt het niet persé minder leuk.

Op dit moment speelt alleen mijn moeder ook magic, maar zoek iets meer uitdaging en variatie😜

Karaktertrekken : beetje vreemd, gemoedelijk en competitief🤪
 bijgewerkt door princen85 1 jaar geleden
Morph
1 jaar geleden
Hoi princen85,

We hebben een Commander speelgroep in omgeving Eindhoven / zuid-oost Brabant.
Als je me een berichtje stuurt met je 06-nummer dan kan ik je in de Whats-app groep toevoegen
princen85
1 jaar geleden
Quote:
43 minuten geleden
Hoi princen85,

We hebben een Commander speelgroep in omgeving Eindhoven / zuid-oost Brabant.
Als je me een berichtje stuurt met je 06-nummer dan kan ik je in de Whats-app groep toevoegen


Done, tnx 👍
axlar
1 jaar geleden
Welkom Danny!
Is dat je enige commander deck of heb je er ook meer? Qua budget zit je boven wat ik zelf speel, echter qua powerlevel zal bovenstaand deck redelijk gelijk zijn met wat onze groep speelt.
princen85
1 jaar geleden
Quote:
8 minuten geleden
Welkom Danny!
Is dat je enige commander deck of heb je er ook meer? Qua budget zit je boven wat ik zelf speel, echter qua powerlevel zal bovenstaand deck redelijk gelijk zijn met wat onze groep speelt.


Hoi,
Ik heb nog 4 gelijkwaardige commander decks (tussen de 500-1000€, maar ook 2 decks die maar rond de 100€ waard zijn.
 bijgewerkt door princen85 1 jaar geleden
sietsehoek1
1 jaar geleden
Hoi Danny en Morph

Zelf ben ik ook op zoek naar een spelgroep in eindhoven. Als het kan zou ik graag een keer willen mee doen.

Groeten,
Sietse (37)
Morph
1 jaar geleden
Gezellig Sietse, hoe meer magicers hoe meer vreugd!
Ik heb je een berichtje gestuurd.
axlar
1 jaar geleden
Ook welkom Sietse!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 8 posts
  • Laatste post axlar 1 jaar geleden
  • Gemaakt door princen85 1 jaar geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top