Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Review PTQ Valencia 2013-10-06 + decklists en top8 list!

surial
10 jaren geleden
Helaas helaas helaas helaas dames en heren, uw BoM afgevaardigde gaat niet naar Valencia; gestand in de halve finales van top 8.

Dus, wie heeft gewonnen? Ik ben uiteindelijk niet gebleven om te kijken wie heeft gewonnen namelijk!

Decklists (met commentaar over picks en de builds):

Sealed:

Top 8 draft:


Het was geweldig al ben ik nu wel ontzettend teleurgesteld. Dat draft deck is redelijk insane (ruim beter dan wat ik zelf ooit heb gedraft tijdens FNMs etc) en had volgens mij makkelijk de ticket binnen kunnen halen. Ik zit bijvoorbeeld als enigste in groen. De halve finale liep net niet lekker. Het was niet mijn beste matchup al was het zeker goed te winnen, maar ik trek mijn ramp gewoon niet, mijn tegenstander trekt precies wat hij nodig heeft om net genoeg pressure te zetten, en ik raak zelfs nog een beetje colourscrewed ondanks straight up 2 colour.

Nou ja, goed, foil elspeth, stormbreath dragon, stapels andere rares, hele boosterbox theros, een mat, en een ge-weldige ervaring. Supertof dat er zo veel bekenden op de zijlijnen mee stonden te juichen. Extra kudos natuurlijk aan Frank, Dustin, Sean, Jan en de rest van de judges, en Ralph voor bijzonder knap TO werk (snel pizzas ritselen!). En extra kudos voor Wessel die het tot de laatste match spannend hield of hij ook top 8 ging halen, En yousef die tot het einde is gebleven voor mental support. Tof, man!
osi
10 jaren geleden
Nogmaals gefeliciteerd met je top 8!
Jeff
10 jaren geleden
Nice! Had niet anders van je verwacht met die sicke sealed pool! Jammer dat je de draft niet in meer om kon zetten, maar een top 8 is gewoon nice!
LegoRobster
10 jaren geleden
Wow, je decks waren echt bruut! In ieder geval toch nog gefeliciteerd met je top 8!
Harakesh
10 jaren geleden
Erg vette decks! Damn, snap dat je in de top 8 terecht bent gekomen. Jammer dat de halve finale zo slecht voor je ging.
Mats17
10 jaren geleden
Sterke decks! Gefeliciteerd met je resultaat!
jjghwull
10 jaren geleden
Jammer! Maar super dat je in de Top 8 stond!
Rody
10 jaren geleden
Wat jammer dat je het niet hebt gehaald, ik heb nog voor je geduimd . Je bent wel ver gekomen in ieder geval!

Het was inderdaad een mooie ervaring en een hele leuke dag.
flits
10 jaren geleden
Jammer met de overwinning in zicht nèt gestrand bent, maar bovenal helemaal geweldig dat je zover bent gekomen. Van harte gefeliciteerd met dit resultaat Reinier!
Ewoud
10 jaren geleden
Nog Gefiliceerd met het zo goed spelen!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 10 posts
  • Laatste post Ewoud 10 jaren geleden
  • Gemaakt door surial 10 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top