Havengul Lich

Havengul Lich

Dark Ascension
€ 6,60

Momenteel niet op voorraad

Email mij eenmalig zodra dit artikel leverbaar is.

Breng mij op de hoogte
  • Spaar 6 gratis spelpunten
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Productbeschrijving

: You may cast target creature card in a graveyard this turn. When you cast that card this turn, Havengul Lich gains all activated abilities of that card until end of turn.

Kaart informatie

NaamHavengul Lich
Mana Cost
Mana value5
TypeCreature - Zombie Wizard
SetDark Ascension 
RarityMythic
Oracle tekst: You may cast target creature card in a graveyard this turn. When you cast that card this turn, Havengul Lich gains all activated abilities of that card until end of turn.
Power4
Toughness4
FlavortekstFusing intelligence with the power of undeath requires inspiration of the darkest kind.
ArtiestJames Ryman

Reacties op Havengul Lich

n4ppy
4 jaren geleden
Ik heb hem in mijn Gisa and Geralf commander deck zodat ik meer dan een creature uit de grafbak kan halen maar het activated gedeelte heb ik nog niet veel mee bereikt
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Yowza! Ik zat net Commander VS te kijken (S10E07) en daar speelt de Inalla, Archmage Ritualist speler een Havengul Lich. Hij heeft Venser, Shaper Savant in z'n graveyard liggen. Hij wordt aangevallen door een 20/20 Elenda, the Dusk Rose en een Bishop of Rebirth. Dan activeert hij de Lich, en cast daarmee Venser uit z'n graveyard (dat kan tijdens combat, want Venser heeft Flash). Hij kopieert Venser met de ability van Inalla, en bounced beide aanvallers! Dat was een vette move .

Ik heb Havengul Lich al meerdere keren geprobeerd en ik ben er nog nooit ook maar een beetje van onder de indruk geweest. Maar dit was een awesome play!
beany
5 jaren geleden
nee want het is geen activated abilty
die zijn als volgende op een kaart:
cost: effect
zoals op de havengul zelf
 Bijgewerkt 5 jaren geleden door beany
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Nee, een activated Ability heeft altijd een dubbele punt erin. Zie de helpdeskpagina .
HyperActief
5 jaren geleden
Een vraagje voor de zekerheid. Als je hiermee een Elesh Norn, Grand Cenobite terughaalt, krijgen de creatures dan -4/-4 en +4/+4? Of niet?
Roks1983
5 jaren geleden
Kijk, dat is goed nieuws. Nu krijgt deze toch nog een mooi plekje in mijn deck Bedankt voor de antwoorden!
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Die regel is inderdaad een tijdje geleden veranderd . Eerst was het zo dat als je maakte, je kreeg in een Commander deck dat geen rood speelt. Maar dat is niet meer zo sinds 18 januari van dit jaar. Nu maak je gewoon met een City of Brass als je dat wil.
Twigwalker
5 jaren geleden
Is die regel veranderd? Eerst was het toch zo dat als je gekleurde mana buiten je commander kleuren zou krijgen je in plaats daarvan evenveel kleurloze mana kreeg? Ik heb deze kaart daarom altijd uit decks gelaten
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Dat kan absoluut beide. In een Commander deck mag je geen Plains en Mountains spelen, maar wel kaarten die mana of any color toevoegen aan je mana pool. En die kun je gebruiken om die Reckoner mee te casten.
nielsvd
5 jaren geleden
Dat kan beide
iDeal AfterPay Bancontact Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top