Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Hell's Caretaker

Hell's Caretaker

Chronicles
€ 2,60

Momenteel niet op voorraad

Email mij eenmalig zodra dit artikel leverbaar is.

Breng mij op de hoogte
15 jaar Bazaar of Magic
Bazaar of Magic bestaat 15 jaar! Ontvang nu een gratis Prize Ticket bij elke € 75 die je besteedt! Met elke Prize Ticket win je een toffe prijs. Vind jij een gouden ticket voor een exclusief evenement met backstage tour of win jij € 1500 winkeltegoed? Lees meer.
  • Spaar 2 gratis Spelpunten
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Productbeschrijving

, Sacrifice a creature: Return target creature card from your graveyard to the battlefield. Activate this ability only during your upkeep.

Kaart informatie

NaamHell's Caretaker
Mana Cost
Mana value4
TypeCreature - Horror
SetChronicles  
RarityRare
Oracle tekst, Sacrifice a creature: Return target creature card from your graveyard to the battlefield. Activate this ability only during your upkeep.
Power1
Toughness1
FlavortekstYou might leave here, Chenndra, should another take your place...
Artiest Sandra Everingham

Decks met Hell's Caretaker

boosterdraft
TEST
door monster704 1 maand geleden
commander
Group slug
door oudglas 3 maanden geleden
commander
[CMD] Tor Wauki
door Hobbelrob 3 maanden geleden

Reacties op Hell's Caretaker

Blasty
2 jaren geleden
Quote:
Wat indirect betekent: de target wordt vastgesteld voordat de ability op de stack gaat, ook bij een triggered ability.


Niet echt, een spell of ability plaats je eerst op de stack, dan bepaal je de modes en targets (wanneer van toepassing) en dan de costs (die zijn soms afhankelijk van je keuzes).
Een ability activeren volgt dezelfde stappen als het Casten van een spell, lees dat ook goed door.
En als je echt in de DNA van Magic wilt duiken, lees dan verder over Priority.

Als je verder vragen hebt, maak gerust een nieuw topic op het forum.
TheRobinros
2 jaren geleden
Heel goed, hoeft ook helemaal niet in een keer
Fouten maken mag en blijf vooral doorvragen als iets nog niet duidelijk is!
FudoAmida
2 jaren geleden
Ah, want net zoals Blasty hieronder aangeeft "bij het activeren van een ability stel je eerst je targets vast, voordat je de kosten betaald". Wat indirect betekent: de target wordt vastgesteld voordat de ability op de stack gaat, ook bij een triggered ability.

Pfoe, het kan best ingewikkeld worden die Stack maar ik begin het ook in de lastigere situaties te begrijpen.
TheRobinros
2 jaren geleden
Nee, maar niet om de reden die je denkt. Op het moment dat je de trigger van Death's Presence op de stack wil leggen, moet je al een target aanwijzen. Lone Wolf ligt dan nog in je graveyard en kan je niet targeten. Voor de rest klopte je uitleg helemaal!
FudoAmida
2 jaren geleden
Even een extra vraag om te checken of ik het goed begrijp.
Als ik uitgaande van mijn onderstaande voorbeeld eerder die turn een Abnormal Endurance had gespeeld en mijn Lone Wolf had getarget. Klopt het dan dat bij het sacrificen zowel de "whenever this creature dies" effecten van de Abnormal Endurance als van Death's Presence tegelijkertijd getriggered worden?
Mag ik dan zelf bepalen welke van de 2 abilities eerst op de stack komen, zodat ik ervoor kan kiezen om Lone Wolf eerst terug te laten keren om vervolgens de counters van Death's Presence opnieuw op Lone Wolf te zetten?
 Bijgewerkt 2 maanden geleden door FudoAmida
FudoAmida
2 jaren geleden
Ah jammer, bedankt. Het staat er inderdaad duidelijk beschreven. Ik heb het in ieder geval allemaal nog een keer doorgenomen.

"Activated abilities gebruiken de Stack. Maar let op: het EFFECT gaat op de Stack, het betalen van de COST gaat NIET op de Stack. Oftewel, je kunt dus niet reageren op het sacrificen van een land aan een Zuran Orb. Dan gaat het effect op de Stack, en zou je dus nog wel kunnen reageren door een Flames of the Blood Hand te spelen, zodat hij geen leven krijgt."
 Bijgewerkt 2 maanden geleden door FudoAmida
Blasty
2 jaren geleden
Nee, de Ability gaat op de Stack zodra de cost betaald is en de targets benoemd zijn.
Death's Presence triggert dan eerst, waarvoor je een target voor moet benoemen. Die gaat vervolgens bovenop de Stack.
Iedereen mag daarna nog reageren met instants en abilities voordat je target uit je graf terug is, hoewel je slachtoffer wel al in het graf ligt.

Lees vooral de linkjes over de stack en abilities aandachtig door.
FudoAmida
2 jaren geleden
Gebeurt het payen van de cost, oftewel het sacrificen met de creature, tegelijkertijd met het enteren van de battlefield van de targetted creature?

Voorbeeld: Ik heb een Death's Presence on the battlefield en ik sacrifice een Lone Wolf om een Ashcoat Bear uit mijn graveyard te halen. Mag ik dan direct 2 counters zetten op Ashcoat Bear?
 Bijgewerkt 2 maanden geleden door FudoAmida
Coen333
3 jaren geleden
Woeps, bijziend blijkbaar. Sorry en dank je.
Blasty
3 jaren geleden
Nee, zie het commentaar onder je post.

"The rules are clear. If you want to leave, you need only convince another to take your place."

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top