Icy Manipulator

Icy Manipulator

Ajani vs. Nicol Bolas
€ 0,30

Op voorraad. Nu besteld, dinsdag in huis.

Toevoegen aan winkelmand
  • Spaar gratis spelpunten
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Productbeschrijving

, : Tap target artifact, creature, or land.

Kaart informatie

NaamIcy Manipulator
Mana Cost
Mana value4
TypeArtifact
SetAjani vs. Nicol Bolas 
RarityUncommon
Oracle tekst, : Tap target artifact, creature, or land.
FlavortekstIn fire there is the spark of chaos and destruction, the seed of life. In ice there is perfect tranquility, perfect order, and the silence of death.
ArtiestMatt Cavotta

Trivia

De nieuwe art van Frantic Search zit vol met referenties naar andere Magickaarten:
1. Sarpadian Empires, Vol. VII (halverwege de stapel links)
2. Book of Rass (in zijn hand)
3. Cogworker's Puzzleknot (achtergrond, onder boek in hand)
4. Decoction Module (voorgrond, onder boek in hand)
5. Icy Manipulator (voorgrond, onder 4.)
6. Spellbook (voorgrond, recht onder de persoon)
7. Sensei's Divining Top (voorgrond, rechts van 6.)
8. AEther Vial (voorgrond, helemaal rechtsonder)
9. Frantic Search (de capsule achter 8.)
10. Grimoire of the Dead (stapel rechts, onder de arm)
11. Walking Archive (scroll in bek vogel)
12. Artificer's Assistant (de vogel)
13. Charm School (stapel rechts, boven de arm, het balancerende boek)

In dit Twitter topic worden ze ook besproken met plaatjes erbij waar ze zich exact bevinden.

Reacties op Icy Manipulator

Stalkative
1 jaar geleden
Als je een permanent tapt met deze ability, dan untapt die permanent inderdaad in de volgende untap step van de controller. Dus als je bijvoorbeeld wil voorkomen dat een creature aanvalt, dan moet je de ability activeren tussen de untap step en de combat phase van de tegenstander.

Summoning sickness is inderdaad alleen bij creatures een ding. Je kan dus deze kaart spelen en in dezelfde beurt meteen de ability activeren.

Je kan vóór het declaren van attackers de ability gebruiken. Dan kan je een creature tappen om te zorgen dat dat creature niet kan aanvallen. Als de tegenstander het al als attacker heeft aangewezen, dan kan je het niet uit combat halen met deze ability.
J0tii2018
1 jaar geleden
Wanneer zouden jullie deze kaart inzetten? Ik neem aan, dat als je deze tapped, deze volgende beurt untapped..?

Een artifact is nooit ziek toch?
Kan je bij een aanval, deze dan tappen voor de abilty?
iDeal AfterPay Bancontact Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top