Spine of Ish Sah

Spine of Ish Sah

March of the Machine Commander
€ 1,00

Op voorraad. Voor 16:00 uur besteld, morgen in huis.

Toevoegen aan winkelmand
Gratis Booster Booster Bij besteding vanaf € 40,- aan Magic: the Gathering packs, decks of losse kaarten ontvang je nu een gratis booster. Upgrade je gratis booster zelfs tot een Collector Booster door meer te besteden! Lees meer.
  • Spaar 1 gratis spelpunt
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Productbeschrijving

When Spine of Ish Sah enters the battlefield, destroy target permanent.
When Spine of Ish Sah is put into a graveyard from the battlefield, return Spine of Ish Sah to its owner's hand.

Kaart informatie

NaamSpine of Ish Sah
Mana Cost
Mana value7
TypeArtifact
SetMarch of the Machine Commander 
RarityRare
Oracle tekstWhen Spine of Ish Sah enters the battlefield, destroy target permanent.
When Spine of Ish Sah is put into a graveyard from the battlefield, return Spine of Ish Sah to its owner's hand.
ArtiestDaniel Ljunggren

Trivia

"Ish Sah" in Spine of Ish Sah is de Vault of Whispers, waar ook de Throne of Geth zich bevindt.

Reacties op Spine of Ish Sah

MagnusMagicus
8 jaren geleden
Klopt, al is het ook erg makkelijk met Staff of Nin. Die kan dan tappen om iets te slopen . Ok, komt niet terug als hij doodgaat, maar hij hoeft ook niet te blocken perse
Evilwasbeer
8 jaren geleden
Eigenlijk combineert deze kaart best goed met Sydri, Galvanic Genius Maak er een creature van, sla voor 7, als hij dood gaat kan je hem weer casten en weer een extra permanent slopen.
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Blasty heeft het correct .
Herax
9 jaren geleden
oh lol verkeerd gelezen, k dacht dat er instead stond
Blasty
9 jaren geleden
@ Herax : De Spine komt wel degelijk in de graveyard. Zodra hij daar beland gaat zijn trigger op de Stack die hem naar je hand wilt sturen.
Je kan op die trigger reageren, pas als die resolved verdwijnt de Spine uit je graveyard.
@ GBerg : Als je hem sact voor je upkeep dan kan de Bringer of the White Dawn hem niet meer terughalen, de Spine is dan al weg uit de graveyard.
@ Davy : GBerg heeft volgens mij gelijk dat eerst een target gekozen moet worden voor de trigger van Bringer of the White Dawn. Die gaat namelijk het eerst op de stack, daarna mag je reageren met andere instants of abilities, dus is er geen target voor de Bringer.
GBerg
9 jaren geleden
Ja klopt, had over de tweede regel heen gelezen
Herax
9 jaren geleden
nee de spine komt nooit in de graveyard dus kan je hem ook niet targeten met de bringer
GBerg
9 jaren geleden
Nee, omdat de target van Bringer of the White Dawn dan al gekozen moet zijn. Als je hem sact voor je upkeep kan het wel.
Davy
9 jaren geleden
Als ik deze zou sacrificen voor Throne of Geth aan het begin van m'n upkeep met een Bringer of the White Dawn op 't veld, gaat hij dan terug naar m'n hand of mag ik hem terug het veld ophalen met de abbility van de Bringer?
iDeal AfterPay Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top