Transcendence

Transcendence

Torment
€ 2,60

Momenteel niet op voorraad

Email mij eenmalig zodra dit artikel leverbaar is.

Breng mij op de hoogte
  • Spaar 2 gratis spelpunten
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Productbeschrijving

You don’t lose the game for having 0 or less life.
When you have 20 or more life, you lose the game.
Whenever you lose life, you gain 2 life for each 1 life you lost. (Damage dealt to you causes you to lose life.)

Kaart informatie

NaamTranscendence
Mana Cost
Mana value6
TypeEnchantment
SetTorment 
RarityRare
Oracle tekstYou don’t lose the game for having 0 or less life.
When you have 20 or more life, you lose the game.
Whenever you lose life, you gain 2 life for each 1 life you lost. (Damage dealt to you causes you to lose life.)
ArtiestRebecca Guay

Reacties op Transcendence

MagnusMagicus
7 jaren geleden
Graag gedaan. Met kaarten die lifegain stoppen, zoals Everlasting Torment, doet de derde ability niets meer. En ben je redelijk onsterfelijk zolang de kaart op de battlefield blijft liggen.
Reynaerd
7 jaren geleden
Oke, bedankt voor de uitleg.
Oppassen voor die combo's dus.
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Helaas, je uitleg en aannames kloppen niet . Tainted Remedy heeft een replacement effect. De derde ability op deze kaart is een triggered Ability. Die triggert dus (it's in the name ) wel, maar de Remedy verandert hoe lifegain werkt.

Dus stel dat jij een Remedy hebt en je tegenstander deze kaart. Wanneer je tegenstander een life zou gainen, dan verandert de Remedy dat in "lose 1 life". Dat zorgt ervoor dat de derde ability van deze kaart triggert. Die zegt dat je tegenstander dan 2 life zou gainen. Maar de Remedy maakt daar "lose 2 life" van. Dat triggert deze kaart weer, etc. Het komt er dus op neer dat de Transcendence oneindig zichzelf blijft triggeren. En omdat je tegenstander niet dood gaat als hij minder dan 0 leven heeft, gaat dit oneindig door en is de game een draw.
Herax
7 jaren geleden
Aangezien het allebei replacement effects zijn zal de [k]transendence[/k] eerst triggeren en de lifeloss vervangen. Daarna zal de Tainted Remedy remedy triggeren en die lifegain weer omzetten naar lifeloss, dus in feite zorgt dat ervoor dat je 2x zoveel damage zal krijgen. (Ik ben hier vrij zeker van maar wil graag nog een judge ofzo hebben die dit confirmed )

Als een tegenstander bijvoorbeeld een Everlasting Torment heeft liggen dan verlies je je levens gewoon maar krijg je geen levens. Je zal alleen nog steeds niet doodgaan als je op 0 levens komt. Cannot effecten overrulen can effecten altijd.
Reynaerd
7 jaren geleden
Hoe werkt deze kaart als je tegenstander een Tainted Remedy heeft liggen of er een kaart ligt op de battlefield die zegt: "players can't gain life"?
JT
7 jaren geleden
Ik denk dat in EDH met Zedruu the Greathearted de lol er na 1x wel af is, hoewel ik best in reactie op het spelen van deze kaart je commander wil slopen
Epiphanes
7 jaren geleden
Wat een hilarische kaart! Grappig maar ook lekker flauw in een Zedruu-deck
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Er staat ook meerdere malen "you" .
moldenhave
9 jaren geleden
Alleen voor jou.
 Bijgewerkt 9 jaren geleden door moldenhave
agoosteel
9 jaren geleden
geld dit voor jezelf of geld dit ook voor de tegenstander?
iDeal AfterPay Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top