Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

chaoticteddy / Mark Dijkstra

chaoticteddy
12 jaren geleden
Ha allemaal,

Ook maar even een introductie-post van mij. Ik heet Mark Dijkstra, woon in Amsterdam ben 30 jaar oud en speel al een goddeloos lange tijd Magic, mijn eerste set was Alliances. In eerste instantie speelde ik vooral met vrienden, maar ben gestopt toen zij er ook mee ophielden, zo rond Tempest.

Rond Invasion heb ik het in mijn studietijd weer opgepakt, en toen ben ik ook toernooien gaan spelen, wat zich uiteindelijk vertaald heeft in mijn grootste claim to fame op magic gebied: winnaar van de invitational van Groningen!

Na het afstuderen is het wat minder geworden met Magic spelen, en ik speel nu vooral Commander en draft nog wel eens wat met vrienden. Via D&D ben ik in deze periode ook Magnus tegengekomen, en die heeft me weer geïntroduceerd bij deze site.

Qua kleuren kom ik op een of andere manier altijd op uit, en ik heb een onbegrijpelijk sterke voorkeur om kleine beesten te casten die een kaart trekken, zoals Sea Gate Oracle en Pilgrim's Eye (zo goed!)

Anyway, ik hoop jullie nog eens tegen te komen op een prerelease, dan spelen we een potje Commander!
MarcelN
12 jaren geleden
Welkom hier en enjoy!!
manintights
12 jaren geleden
wees welkom!
Firebolt
12 jaren geleden
Welkom op de site
Eclavyrr
12 jaren geleden
Welkom!
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Hey Mark! Leuk dat je jezelf ook even introduceert . Lang niet gezien, maar daar moeten we zeker verandering in brengen!

Welkom op de Bazaar in ieder geval!
Saphie
12 jaren geleden
U zijt welkoooomen!!
Cas146
12 jaren geleden
Weest verwelkomt in onze kringen!
Waus
12 jaren geleden
Welkom
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 9 posts
  • Laatste post Waus 12 jaren geleden
  • Gemaakt door chaoticteddy 12 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top