Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Even voorstellen: Joost

DuAL1tyHQ
4 jaren geleden
Goedenavond Allen!

Inmiddels een half jaar geleden op zoek geweest naar een leuk nieuw spel om met mijn vriendin te kunnen doen. Uiteraard kennis gemaakt met het tofste kaartspel up to date..

We verzamelen beide onze eigen sets en singles om elkaar bij onze regelmatige keukentafel magic-potjes nieuwe verrassingen op tafel te gooien. Dit houdt de decks van ons levendig en is ieder potje weer anders. Heel leuk! Uiteraard ben ik de meest enthousiaste van de twee.

Ik bezoek indien mogelijk de pre-releases en boosterdraft is dan ook by far mijn favoriet. Inmiddels diverse vrienden ook zo gek gekregen om aan magic te beginnen en organiseer ik maandelijks een eigen FNM bij ons thuis. Hier komt alles langs om hen kennis te laten maken met de verschillende formats. Voor de eerstvolgende live-ontmoeting post-corona staat een potje Brawl op de agenda!

Nu zoek ik langzamerhand wat meer de community op om me meer te verdiepen, om niet langer bulk te kopen in de hoop dat er iets goeds tussenzit, maar om goede, leuke kaarten te verzamelen om gave nieuwe decks samen te stellen. Casual play heeft wel mijn voorkeur, want standard is een prijzige aangelegenheid..

Wie weet tot binnenkort en eventuele tips op mijn decks zijn meer dan welkom! Zal er later deze week nog wat meer opzetten.

groet, Joost
BluezamX
4 jaren geleden
Welkom, Joost!

Dat klinkt in ieder geval alsof je weinig introductie aan Magic meer nodig hebt. Vet van die eigen FNMs! Woon je niet bij een store in de beurt, of hou je er gewoon van om de touwtjes in eigen handen te nemen?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Hoi Joost, klinkt alsof je het goed voor elkaar hebt . Je bent in ieder geval van harte welkom op het forum van Bazaar of Magic en als je wat tips wil voor je decks, post ze dan hier en we helpen graag verder! Spelen jullie ook Commander?
Blasty
4 jaren geleden
Welkom op het forum Joost

Prereleases en drafts zijn inderdaad de leukste en gezelligste Magic evenementen, tof dat je zelf al aan het organiseren bent!
Je kan hier ook je kaarten ruilen als je op die manier je verzameling wilt uitbreiden.

Veel plezier hier en als je vragen hebt stel ze!
DuAL1tyHQ
4 jaren geleden
@bluezamX Mijn dichtsbijzijnde shop zit in Haarlem, prima te doen hoor! Maar ik vind het inderdaad leuk om het net iets anders te doen. Begonnen met iedereen een welkomst deckje te geven, en die krijgt nu iedereen die voor het eerst aanschuift (De LGS die ze nog aan me willen geven liggen wel steeds verder weg ) We hebben een boosterdraft gedaan, ik heb Planchase liggen inmiddels, Unstable set compleet en nu dus Brawl om ze richting Commander te laten gaan!

@MagnusMagicus Ik start dus nu met Brawl, ik heb onlangs voor ons allemaal een kant en klaar deck aangeschaft bij jullie, om daarmee verder te gaan richting Commander. Zelf heb ik voor het gemak "Mind Siege" aangeschaft, en heeft het meisje een deck voor Kerst van me gekregen. Maar met z'n 2en duurt Commander erg lang met 40 punten Ik heb niet alles in 1x goed door

@Blasty Dank je wel! Komt vast goed!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top