Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

harm nieuw en een beetje uit de richting

koopman2017
5 jaren geleden
hallo allen,

Ik ben harm een heletijd dit spel niet gespeeld ik ben nu bezig om alles zo te krijgen dat ik weer kan spelen. zijn er ook fnm in regio noord Nederland? in de buurt van Groningen? of personen Die bij elkaar komen om het te spelen.
farden10
5 jaren geleden
Hoi Harm,

Voor fnm zou je naar de purperen draak kunnen gaan in Groningen.
Welkom op het forum van de bazaar.
nielsbap
5 jaren geleden
De Locator van Wizards voor als je op vakantie of waar dan ook wil kijken of er een magic winkel in de buurt is. Werkt volgens mij ook voor adventure league van dnd
 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Hoi Harm!

Als je vragen hebt, kun je altijd hier terecht. We helpen je graag verder! De Locator in de link hierboven is wel een goede manier om de FNM locaties te vinden van de WPN stores (Wizards Play Network). En ik hoop dat je ook snel een speelgroep kan vinden!
koopman2017
5 jaren geleden
top ben blij met de informatie. ik ga binnen kort langs bij de purperendraak. het lijkt mij een leuke vereniging.

Quote:
4 uren geleden
De Locator van Wizards voor als je op vakantie of waar dan ook wil kijken of er een magic winkel in de buurt is. Werkt volgens mij ook voor adventure league van dnd


deze link is zeer goed en duidelijk bedankt.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden (niet dubbelposten, edit je eigen post ajb.)
koopman2017
5 jaren geleden
oeps sorry moet even wennen aan jullie form
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top