Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Hoi, ik ben Diederik

Fjaulnir
12 jaren geleden
Hallo iedereen, ik ben Diederik.


Ik ben een Belgische magic-speler (nu 24 jaar), maar heb ook jaren in Nederland gewoond als student dus heb wel nog steeds veel affiniteit met Nederland.

De reden dat ik me op deze site heb aangemeld is omdat veel kaarten goedkoper waren dan in België, dus als je er genoeg bestelt dan haal je die extra verzendkosten er zo uit.
En de reden dat ik me op dit forum heb voorgesteld, is natuurlijk omdat ik wil meedingen naar de prijzen


Ik ben vrij nieuw in het spel. Ik heb het jaren geleden wel af en toe met een neef gespeeld, maar toen snapte ik er weinig van. Nu, jaren later, speelde ik het toevallig eens op een verjaardag van een andere neef (en nu snapte ik het wel ), en kwam erachter dat die eerste neef elke donderdag bij hem thuis een magic-avond heeft en daar ben ik sinds kort actief.

Het doel is dus vooral om casual te spelen, ik heb geen intenties om ook toernooien te gaan spelen maar moest blijken dat ik toch talent heb (al denkt wslk iedereen dat van zichzelf ) ga ik mss toch ook wel eens proberen.


'k Ben momenteel mijn eerste eigen deck(s) aan het bouwen, 1 blauw-groen dat bijna af is, en ben al in gedachten een groen-rood aan het plannen.
Momenteel ben ik dus nog druk bezig met combineren en alles in elkaar passen, dus heb momenteel nog geen ruilkaarten in de aanbieding. Van zodra ik 3, mss 4 decks heb, ben ik wel van plan de 'overschot' te ruilen.

Aangezien ik pas bezig ben, komt het grootste deel van mijn kaarten dus uit M12.

Die groep vrienden van mijn neef speelt voornamelijk een eigen variant op 'Emperor Magic' dus behalve gewone 1-op-1 is dat hetgeen wat ik het meeste speel.

Zijn er hier veel die deze variant spelen?


Ajuus en tot binnenkort!