Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Hoi, ik ben Seeker - Super special

Seeker
8 jaren geleden
Hallo allemaal, ik ben Desmond 25 jaar en woon in Almere.

Het is al weer tijdje geleden dat ik een echte card game heb gespeeld, vroeger Yu gi oh maar toen de rage eenmaal voorbij was bleven er in mijn omgeving weinig mensen over die speelden. Ik heb toen mijn Yu gi oh kaarten omgeruild voor Magic maar ben toch nooit heel actief geweest in termen van FNM

Toen heb ik een lange tijd droog gestaan geen card games gespeeld, tot blizzard met Hearthstone kwam en daar heb ik een tijdje mee vermaakt maar miste toch het fysieke aspect. Dus nu ben ik weer bij Magic.

Als er andere mensen uit Almere komen, ik ben trouwens ook bij de pre release van Shadows aanstaand zaterdag bij het Beeldverhaal.
 bijgewerkt door Seeker 8 jaren geleden
Blasty
8 jaren geleden
Welkom op het forum Desmond, veel plezier op de prerelease
Pixie
8 jaren geleden
Welkom Desmond.. en veel speelplezier bij de pre-release
Shinn88
8 jaren geleden
Van Harte Welkom Desmond..!
Psychoboy
8 jaren geleden
Welkom! Heartstone heb ik tot een maand geleden ook gespeeld maar ik ben het met je eens dat je toch de kaartjes in je handen mist.
Veel plezier met de Pre-Release
Tigurus
8 jaren geleden
Welkom welkom!
En veel plezier zaterdag
Dwergkip
8 jaren geleden
Welkom Desmond
Het fysieke aspect is toch wat gaver dan games, ben ik het helemaal mee eens. Veel plezier bij de Pre-release.
Seeker
8 jaren geleden
Bedankt! En voor iedereen die dit weekend naar een pre release gaat; veel plezier and may you draw well
carlovdm
8 jaren geleden
Goed dat je weer bent begonnen Welkom!
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Hoi Desmond! Welkom op het forum van de Bazaar! Mooie omzwervingen via Yugioh en Heartstone, maar je bent nu bij het beste spel beland .

Veel plezier met bouwen, spelen en ontdekken (hmm, nu klink ik als een Duplo reclame ) en we helpen je graag verder met al je Magicvragen!
Mandy92
8 jaren geleden
Welkom!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 11 posts
  • Laatste post Mandy92 8 jaren geleden
  • Gemaakt door Seeker 8 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top