Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Mag ik jullie even voorstellen aan mijn zoon? :)

thewoodcutter
4 jaren geleden
Gefeliciteerd!
Kirl-A
4 jaren geleden
Gefeliciteerd!
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Dank jullie wel voor alle felicitaties . Bram doet het goed, en ik heb vannacht ontdekt dat hij een uitstekend paar longen heeft waarmee hij urenlang keihard kan bleren . Ik voel me dus een beetje een Pillory of the Sleepless momenteel .

Ik ben dus de komende tijd wat minder actief hier, maar aarzel niet om me een berichtje te sturen of een bericht te rapporteren, ik kom tussendoor nog wel eens online en er zijn nog meer mods
Luc
4 jaren geleden


Was het een rakdos feestje of een gewoon feestje?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
In dit geval een gewoon feestje, maar het scheelde niet veel
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Bram is echt geweldig, maar holy shit heb ik het slaaptekort onderschat . Het is niet alleen dat je minder slaapt, maar je slaap wordt ook constant onderbroken omdat hij weer huilt en/of een flesje moet en dat dag na dag na dag na dag. De moeite waard, maar poe ik ben wel een beetje moe
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
22 minuten geleden
Bram is echt geweldig, maar holy shit heb ik het slaaptekort onderschat . Het is niet alleen dat je minder slaapt, maar je slaap wordt ook constant onderbroken omdat hij weer huilt en/of een flesje moet en dat dag na dag na dag na dag. De moeite waard, maar poe ik ben wel een beetje moe


Begrijpelijk! Maar ach, over een jaar of 40 zijn de rollen omgedraaid. Succes de komende tijd!
MagnusMagicus
4 jaren geleden
OMG
Dordledum
4 jaren geleden
Het scheelt als hij de nachten doorslaapt, maar dat is pas na een maand of 8 (als je gelukt hebt). De eerste 4 jaar zijn slopend heb ik gehoord. Zover ben ik nog niet, maar uit eigen ervaring kan ik wel meegeven dat je in ieder geval de eerste 2,5 jaar non-stop oververmoeid bent. Welcome to the club!
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
RSelen
4 jaren geleden
Quote:
6 minuten geleden
Het scheelt als hij de nachten doorslaapt, maar dat is pas na een maand of 8 (als je gelukt hebt). De eerste 4 jaar zijn slopend heb ik gehoord. Zover ben ik nog niet, maar uit eigen ervaring kan ik wel meegeven dat je in ieder geval de eerste 2,5 jaar non-stop oververmoeid bent. Welcome to the club!


Dan hebben wij met beide behoorlijk geluk gehad. Ze sliepen allebei na 2 maanden al een uur of 7 aan een stuk natuurlijk zijn er mindere nachten, maar wat dlapen betreft mogen wij niet klagen
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top