Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Magu / Maickel

magu
12 jaren geleden
Na een paar dagen rondposten van mijn gedachten is het toch eens tijd om me voor te stellen. Ik ben Maickel, woon in het uiterste zuiden van het land, en speel inmiddels 15 jaar magic. Ik ben ook begonnen met een 5th edition starter als deck, nadat ik eerst een half jaar heb gekeken hoe klasgenoten speelden. Daarna ben ik altijd druk bezig geweest met creatieve deckjes te bouwen. Sinds 1999 ben ik regelmatig te vinden geweest tijdens prereleases in sittard, maastricht, heerlen, weert en eindhoven. Helaas zijn daar tegenwoordig alleen nog maar sittard en eindhoven van over. Sinds dit jaar ben ik ook weer af en toe actief op FNM in eindhoven, alleen het reizen is erg vervelend. Daarom dat ik met een aantal vrienden bezig ben om FNM weer naar het zuiden te halen. Hopelijk lukt dit nog voor het eind van het jaar.

Voor wat betreft mijn speelstijl: ik speel meestal irritante decks. Dit komt waarschijnlijk omdat ik meer een control speler ben (daarnaast kan ik ook een heel vervelend ventje zijn). Mijn favoriete decks zijn toolboeckjes. Daarom dat ik nu enorm heb genoten van mijn TwinPod deckje op FNM avonden, en hoop net zo veel plezier te halen uit mijn archtitect pod brouwsel. Ik weet nooit wat voor een deck ik bouwen wil. Het begint meestal met een raar idee over een interactie tussen bepaalde kaarten, en eindigt vaak in een halve collectie die op tafel lift waarna ik het overzicht kwijt raak en de bouwe maar afbreek.

Mijn favoriete deckje is nog altijd het UG control deckje uit de tijd van mirrodin/kamigawa. Favoriete kaarten zijn: Troll Ascetic & Vedalken Shackles.
Bassiuz
12 jaren geleden
Welkom! Hopelijk zie ik je binnekort (als mijn budget m'n nieuwe T2 deck toestaat) in eindhoven?

Mijn favoriete deck is sowieso Hellrazor. Dat deck was zo epic, en won gewoon beurt 3 XD.
 bijgewerkt door Bassiuz 12 jaren geleden
magu
12 jaren geleden
Ik ben er morgenavond voor het releaseevent daarna wordt het waarschijnlijk november weer.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Welkom!
magu
12 jaren geleden
thanx
magu
12 jaren geleden
De eerste horde naar lvl1 judge worden is genomen! Na enkele oefentestjes heb ik vanavond het examen gemaakt voor Rules Advisor, welke is met succes heb afgelegd .
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Cool, gefeliciteerd!
MarcelN
12 jaren geleden
Awsome!! Congrats!!
Cas146
12 jaren geleden
Gefeliciteerd! Wow, nu ga jij dus ook op dit forum iedereen te slim af zijn
magu
12 jaren geleden
Dat probeerde ik altijd al, maar ik faal nog regelmatig & thx
 bijgewerkt door magu 12 jaren geleden
manintights
12 jaren geleden
inderdaad gefeliciteerd man
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ik ben benieuwd naar je regelvragen antwoorden Ik nodig je uit vooral actief die vragen te beantwoorden (als je daar zin in hebt natuurlijk ), maar zet er wel duidelijk bij als je het niet helemaal zeker weet .

Oh, en check je BoM spot
 bijgewerkt door MagnusMagicus 12 jaren geleden
magu
12 jaren geleden
ik bemoei me met vragen wanneer marcoboth of jij me nog niet voor zijn, dat zal ik zeker blijven doen ^^ layers blijven mn grootste zwakte, maar daar wordt aan gewerkt.
magu
12 jaren geleden
oooooh my spot got pimped thx magnus
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Graag gedaan Stel zelf ook vooral vragen als je ergens niet uit komt, daar leren we allemaal van!

Plus, als marcoboth of ik een antwoord geven dat je niet 100% begrijpt of denkt dat het anders is, neem niet automatisch aan dat wij het goed hebben, maar wees kritisch. In het slechtste geval leggen we het in meer detail uit, en in het beste geval help je iedereen aan een beter antwoord
 bijgewerkt door MagnusMagicus 12 jaren geleden
Shavealot
12 jaren geleden
Feli met examen, vraag is nu, hoe ga je dat vieren?
magu
12 jaren geleden
Doorstuderen voor level 1 en FNMs organiseren XD
Saphie
12 jaren geleden
Woooooh!!! Grats Judge Magu Sempai!!! *bows bows *
Kewl een judge in ons groepje! Krijg je nu ook promo's? Kan ik die ruilen?
Ghehehe

Grats Maick!
Shavealot
12 jaren geleden
lol wat een aparte manier van vieren, dacht meer dat je met je bewijs van slagen gewoon menig toernooi afgaat
Eclavyrr
12 jaren geleden
Grats Maik!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 23 posts
  • Laatste post magu 12 jaren geleden
  • Gemaakt door magu 12 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top