Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Bazaar of Magic Secret Santa!

MagnusMagicus
8 jaren geleden
De feestelijke maand december staat voor de deur en het is cadeautjestijd! Sowieso geeft de Bazaar bij elke bestelling een cadeau weg, maar omdat niets leuker is dan cadeau's geven en krijgen is het nu tijd voor de Bazaar of Magic Secret Santa!

Hoe werkt het?
Het idee is dat je met een reactie in dit topic inschrijft. Nadat de deadline verstreken is krijgt elke deelnemer volledig willekeurig de naam, adres en BoMspot van een andere deelnemer. Op je BoMspot zeg je dan wat voor wensen je hebt voor je Secret Santa. Je wants zullen vast helpen, maar wellicht kun je nog wat andere tips geven. Hoeft niet, maar hoe meer je neerzet hoe groter de kans dat de andere Secret Santa je een beter cadeau kan geven!

Let wel: het is niet verplicht je hier aan te houden, de ander heeft wellicht die kaarten niet! Het gaat ook niet om dat je iets duurs krijgt, maar om de verrassing!

Wat kan ik cadeau doen?
Het budget is ongeveer 10 euro exclusief verzendkosten. Het kunnen kaarten, boosters, dobbelstenen, wat dan ook zijn, als het maar Magicgerelateerd is!

Deadline
De deadline om in te schrijven is vrijdag 18 december 23.59 uur. In dat weekend krijg je de Secret Santa naar wie je wat moet sturen. Het idee is dat iedereen in de week van de 21 december het cadeautje opstuurt, zodat het rond Kerst aankomt!



Versturen
Vergeet niet dat er veel post gestuurd wordt rond Kerst, dus dat verzenden langer kan duren. En vergeet ook niet dat je met een kerstzegel een brief tot 50 gram met 1 kerstzegel kunt versturen! Normaliter kun je met 1 postzegel tot 20 gram versturen en heb je 2 postzegels nodig voor 50 gram. En een kerstzegel is nog goedkoper ook! Om een idee te geven: je kunt maximaal 4-5 kaarten verpakt in een hoesje met wat karton versturen op 1 postzegel. Op 1 kerstzegel kun je 15-20 kaarten versturen, verpakt in een paar hoesjes en wat karton erom heen.

Zorg er verder voor dat je adres op de Bazaar goed ingevuld staat. In die link kun je dat ook aanpassen. Ik ga dat adres gebruiken om aan je Secret Santa te geven om je een cadeau te sturen.

Vertrouwen
We gaan verder niet controleren wie wat naar wie wel of niet verstuurd heeft. Het is een kwestie van vertrouwen. Je doet mee omdat je graag wat cadeau wil doen en omdat het leuk is om cadeau's te krijgen! En wie wil er nu Scrooge zijn rond Kerst?

Wie doet er mee?

Deelnemerslijst Secret Santa
01. MagnusMagicus
02. Jeff
03. Joram
04. BrickFace
05. RadioDragon
06. Krabbel
07. AncientOne
08. nederland439
09. Eclavyrr
10. robbertvanderkleij
11. Tr1ppl3B
12. Dordledum
13. hallowman3
14. NjitRam
15. StanleyW
16. Voice
17. kolonelnick
18. WoutervdK
19. Morph
20. Epiphanes
21. fullmoonie
22. Sunitram
23. ebonpraetor
24. Shinn88
25. JT
26. carlovdm
27. Taacoo
28. daanbom
29. RexRegis
30. thewoodcutter
 bijgewerkt door MagnusMagicus 8 jaren geleden
Jeff
8 jaren geleden
Haha, die 2512 als maximale aantal deelnemers. Lekker random!
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Bijna random . 25. 12. Santa.

Doe je mee, Jeff?
Jeff
8 jaren geleden
Nice, niet zo random als ik dacht! En waarom ook niet, ik doe wel mee!
hallowman3
8 jaren geleden
Ik heb het 3 keer gelezen en ik snap het nog niet .
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Je stuurt een cadeau naar iemand, en van een ander persoon krijg jij ook weer een cadeau terug. Je weet niet naar wie je moet sturen tot ik je de naam geef, en je weet niet van wie je wat krijgt tot de envelop bij je in de bus ligt.
BrickFace
8 jaren geleden
zou een booster in een normale envelop passen?
Joram
8 jaren geleden
Tof! Ik doe mee!

@BrickFace: Ja dat past zeker wel, een envelop mag niet dikker zijn dan 3,2 centimeter.
BrickFace
8 jaren geleden
dan doe ik mee
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Leuk! Jullie staan erbij!

Als je twijfelt over het aantal postzegels kun je zelf wegen en op PostNL kijken hoeveel zegels erop moeten. Is dat 1 of 2, dan kun je dus ook 1 kerstzegel gebruiken. Anders moet je gewoon frankeren. Je kunt ook naar het postkantoor gaan en het daar navragen, dan betaal je alleen de exacte verzendkosten en hoef je niet extra zegels te kopen bijvoorbeeld.

Let wel: het is mogelijk dat er Belgen meedoen, dan worden de verzendkosten natuurlijk ietsje duurder. Maar goed, dat zien we vanzelf wel .

Ik zet trouwens nog wel een extra regel in de eerste post: je adres op de Bazaar moet goed ingevuld zijn .
RadioDragon
8 jaren geleden
ik wil ook wel mee doen ^^ altijd leuk om een paketje te geven en om te krijgen
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Genoteerd!
Krabbel
8 jaren geleden
Ik doe wel mee, iet er geinig uit
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Santa Krabbel staat erbij!
AncientOne
8 jaren geleden
Leuk! Ik doe mee!
nederland439
8 jaren geleden
Ik doe ook mee!
Eclavyrr
8 jaren geleden
Ik doe mee! Leuk!
robbertvanderkleij
8 jaren geleden
Oeh leuk dit! Ik ben erbij!
Tr1ppl3B
8 jaren geleden
Leuk initiatief! Ik doe ook mee
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Top, jullie staan erbij!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top