Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Bazaar of Magic Secret Santa!

MagnusMagicus
8 jaren geleden
Iedereen heeft nu zijn Secret Santa gekregen! Veel plezier met versturen en koukleumen bij de brievenbus, wachtend op jouw cadeau .
nederland439
8 jaren geleden
Tip voor iedereen: zorg dat je dingen op je secret santa lijstje zet die door de brievenbus kunnen. Het is een beetje zonde om voor iets van ongeveer 10 euro bijna 7 euro aan verzendkosten te betalen.
Tr1ppl3B
8 jaren geleden
Ik ga er dit weekend mee aan de slag!
Epiphanes
8 jaren geleden
Zo, de envelop voor degene die ik kreeg toegewezen is onderweg. Heb er goede hoop op dat diegene het voor de kerst in huis heeft
BrickFace
8 jaren geleden
Quote:
Epiphanes 18-12-2015 om 18:15
Zo, de envelop voor degene die ik kreeg toegewezen is onderweg. Heb er goede hoop op dat diegene het voor de kerst in huis heeft

Same for me
JT
8 jaren geleden
Working on it..
Door mijn kaarten aan het spitten voor mooie kaartjes...

Ik ga ze morgen voor 17.00 op de post doen, dan zal het dinsdag aankomen, of iets later door de kerstdrukte...
 bijgewerkt door JT 8 jaren geleden
Dordledum
8 jaren geleden
Terug van Star Wars, geweldige film, ga erheen allemaal!

Ook net nog even mooi envelopje samengesteld, best trots op.

Morgen op de bus!

HoHoHo!
kolonelnick
8 jaren geleden
Pakketje samengesteld dalijk op de post doen als ik een leuke kerstkaart gevonden krijg.

edit: op de post gedaan, helaas wordt de brievenbus pas op maandag geleegd dus hoop dat het pakketje op tijd aankomt.
 bijgewerkt door kolonelnick 8 jaren geleden
nederland439
8 jaren geleden
Net een pakketje in de brievenbus gedaan. Als de post dus een beetje z'n best doet moet het voor de kerst binnen zijn.
Krabbel
8 jaren geleden
Ik heb het echt belachelijk druk op het moment. Eigen bedrijf opzetten kost een hoop tijd Ik ga heel erg m'n best doen om diegene op tijd z'n pakket te geven, maar mocht het niet lukken, bij voorbaat excuses
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Prioriteiten!

Succes, Kjell!

Ik heb mijn envelop net ook dichtgemaakt en bepostzegeld. Ik zat verdulleme net 8 gram boven de max voor een kerstzegel! Nou ja, jammer dan .
hallowman3
8 jaren geleden
Ik ga later op de dag nog eventjes wat ophalen.
WoutervdK
8 jaren geleden
Net een pakketje klaargemaakt. Ik hoop dat diegene er blij mee is
Tr1ppl3B
8 jaren geleden
Zo, mijn envelop is ook klaar. Jammer dat ik niet de wants van diegene heb, maar met deze dingen is hij vast ook blij
hallowman3
8 jaren geleden
Ik doe mijn kaart morgen op de post, gisteren te laat thuis van het ophalen en vandaag had ik het druk in mijn vakantie.
Epiphanes
8 jaren geleden
Heeft iemand inmiddels zijn/haar cadeau ontvangen? Ik ben nog aan het afwachten, bij de post zaten net alleen maar kerstkaarten van familie
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Als men zaterdag na de lichting het op de post heeft gedaan, dan is de kans groot dat er morgen pas op zijn vroegst wat bij zit . Ik doe ook al het hele weekend kerstkaarten op de post (in batches geschreven), maar die zijn allemaal nog niet opgehaald, want dat gebeurt vanavond pas .
carlovdm
8 jaren geleden
Ik heb net mijn cadeaus ook gepost
Tr1ppl3B
8 jaren geleden
Zal de kerstman vandaag langskomen?.. Spannend!
Morph
8 jaren geleden
Wegens tijdgebrek doe ik mijn "secret Santa" post vandaag op de bus.
Hopen dat deze voor vrijdag nog binnen is
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top