Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Bedankt forum

Lavinius
10 maanden geleden
Dag BoM'mers

Ik speel nog niet zo heel lang Magic. Bijna 2 jaar geleden intussen ben ik dit fantastische kaartspel beginnen spelen. Toen wat het met Planeswalker decks, want de planeswalkers waren toch ook zo fantastisch goed!
Ik herinner me nog goed dat ik dacht dat ik misschien ook zo 1 planeswalker deck bij wou kopen... Is dat even uit de hand gelopen
Sinds vorig jaar, rond de paasvakantie, zit ik ook op dit forum. Ik dacht hier bijvoorbeeld enkele deck-tips te kunnen halen en leuke reacties te posten onder kaartjes. Maar bij mijn decks mochten de Tranquil Coves er niet uit, daar had ik er voor de spike veel van gekocht omdat ze zo broken waren.
Maar destijds had ik in Magic: the Gathering, een "hobby" van me toen, maa heel kleine stappen gezet in vergelijking met waar ik nu sta. Daar heeft dit forum mij erg veel mee geholpen. Ik weet nu dat fetch-shock beter is dan tapland-go, en consistentie belangrijk is, ik heb geleerd wat de stack en APNAP gebruikt, leerde ik infinite combo's te gebruiken (this means you, Ranar the Ever-Watchful), en leerde ik goede en consistente janky decks te maken, zoals die met mijn obsessie Pyre of Heroes. Maar ik heb net zo goed kennisgemaakt met de geweldige, behulpzame, beginnersvriendelijke (no one cares about day/night, Hasbro) en aardige Magic Community. Specifieker die hier op het forum van de Bazaar of Magic. Door dit forum en zijn kennis, mods en leden ven ik van een onervaren Precon Player naar een meer doorgewinterde magic verslaafde gegaan. Ik zou zelfs zover kunnen gaan dat ik zonder dit forum nooit behoorlijk kennis had kunnen maken met Magic, en ik niet zo fanatiek zou kunnen houden van dit spel. Ik ben alleen iedere dag urenlang met dit spel bezig door jullie. Magic The Gathering heeft mij zo immens veel gebracht. Nieuwe vrienden en kennissen, strategisch inzicht en zo ongelooflijk veel spelplezier. En op het punt een eventuele Judge te willen worden (mentor gevonden), vond ik het meer dan tijd om eens bedankt te zeggen.
Dankjewel aan de Bazaar of Magic en zijn mods, die hebben gezorgd dat ik van dit spel kan houden en me hebben geleid tot waar ik nu sta met dit forum. En bedankt aan alle leden en ex-members, om mij eerder in mijn "carrière" te helpen en nu het kaart commentaar nog steeds te blijven vullen met allerlei interessante discussies en regelvragen. En nog een speciale shout-out naar MagnusMagicus, die dit misschien niet meer zal lezen, maar als hoofdmoderator het forum een fantastische plaats heeft gemaakt.

Door jullie allemaal heb ik échte Magic gezien!
Lavinius
 bijgewerkt door Lavinius 10 maanden geleden
Justian2002
10 maanden geleden
Ik wil me hier helemaal bij aansluiten! Kan me nog heel goed herinneren hoe ik ooit begon met een groen casual deckje van een vriend, en vervolgens door wilde met EDH!
Eerste build ging niet zonder slagen of stoten. Zo wilde ik eerst een elf/dino deck maken (waarom die onmogelijke combi, i still dont know…). Met advies van deze community is dat uitgegroeid tot een Abomination of Llanowar deck, dat op zijn beurt weer uitgroeide tot een van mijn sterkste decks, met Lathril, Blade of the Elves aan kop!
Dus nu, ook voor mij 2 jaar en iets van 6 decks later, een bedankje naar BoM!
Gijsneus
10 maanden geleden
MagnusMagicus is op de hoogte van je bericht :-)
offspring
10 maanden geleden
Mooi verwoord Lavinius! Ik kan alleen maar onderschrijven dat de tendens op het forum ontzettend fijn is.
MagnusMagicus
10 maanden geleden
Hoi! Jep, Gijsneus heeft het me laten weten. Dank je wel voor je woorden, Lavinius! Fijn dat het wilde delen, en het was met alle plezier gedaan! Ik ben nu ergens anders mijn best aan het doen om ook zo'n sfeer te maken en goed om te horen dat het hier gelukt is
Lavinius
10 maanden geleden
Bedankt allemaal al voor de leuke reacties! En wat fijn dat je nog eens opduikt, Magnus veel plezier verder met je nieuwe job!
 bijgewerkt door Lavinius 10 maanden geleden
Luc
10 maanden geleden
Hulde aan MagnusMagicus maar zeker ook aan Lavinius voor zijn oprechte woorden! Kan me er alleen maar bij aansluiten!
Veekeren
10 maanden geleden
Gelukkig wordt het forum door ons allen gemaakt! En niet alleen door mods die opeens vertrekken en je vervolgens alleen terugziet om complimenten in ontvangst te nemen

Maar een mooi positief topic Lavinius. Ik blijf me ook nog altijd verbazen over hoe lang de hobby me blijft boeien en hoe mooi het is om dat met anderen, o.a. hier, te delen.
Blasty
10 maanden geleden
Dankje voor het zo mooi delen van je ervaring en Magic reis, tof dat we er deel van mogen maken
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 9 posts
  • Laatste post Blasty 10 maanden geleden
  • Gemaakt door Lavinius 10 maanden geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top