Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

budget toernooi - inspiratie nodig

Gijsneus
5 maanden geleden
Optie 2 lijkt mij de mooiste!
Oryas
5 maanden geleden
Optie 7 is wel cool en lijkt mij de grootste uitdaging.
marcoboth
5 maanden geleden
#2 is erg leuk, je kan ook Atla Palani, Nest Tender spelen, als alternatieve commander en/of in het deck.

Edit: Aangezien ze beide activated abilities hebben kan je het ook heel gek maken en naar Zirda, the Dawnwaker kijken .
 bijgewerkt door marcoboth 5 maanden geleden
dcgardulf
5 maanden geleden
vandaag om middernacht is het klaar met stemmen want dan ga ik eens bouwen. Mensen nog met een mening/voorkeur/afkeer?
Oko54793
5 maanden geleden
2 klinkt cool!
Puregy
5 maanden geleden
2 lijkt me wel leuk
maus
5 maanden geleden
2 lijkt me het leukst om te zien op zo een middag.
dcgardulf
5 maanden geleden
inmiddels 7 stemmen voor 2 en 2 voor 7. ik denk dat optie 2 niet meer te achterhalen is.
Ik ga alvast wat voorbereidingen doen en wat kaartjes bij elkaar zoeken. Nou maar hopen dat ik 100 wit/groen/rode beestjes heb met power 5 of meer!
Cassefras
5 maanden geleden
Quote:
5 dagen geleden
ik zit al een tijdje met een concept in gedachte voor Illuna, Apex of Wishes wat best op een budget gemaakt kan worden.
het is namelijk helemaal geen Illuna, Apex of Wishes deck, maar een Niv-Mizzet, Parun deck met .

het idee is dat je maar 3 permanents speelt:
Niv-Mizzet, Parun
Wilderness Reclamation
Seedborn Muse

vervolgens schuif je je deck vol met instants en sorceries die ervoor zorgen dat je hier en daar een token maakt om op te mutaten en meerdere variaties van Clear the Mind om te zorgen dat je kan blijven gaan na een wipe of removal.
een berg counterspells of protectie spells en storm je weg naar een win.

ik zou wel wegblijven van kaarten zoals Mindmoil, Arjun, the Shifting Flame en Curiosity. dat maakt het wel veel sterker maar niet leuker naar mijn idee,


Cool idee! Wel 1 ding: commander triggered op de mutate om die 3 permanents te halen, maar waar a je dan op mutaten met 2 creatures?
Left4Doner
5 maanden geleden
@CassefrasAls je tokens maakt, bv met kaarten als Growth Spasm, dat kan.
MitchDeBaas
5 maanden geleden
Quote:
8 uren geleden
Cool idee! Wel 1 ding: commander triggered op de mutate om die 3 permanents te halen, maar waar a je dan op mutaten met 2 creatures?


het idee is inderdaad zoals Left4Doner zegt, je maak tokens door spells te casten (de eldrazi spawns zijn hier inderdaad ideaal voor). en mocht je Illuna, Apex of Wishes nog een keer willen mutaten dan kan je haar wegkrijgen door dingen zoals Fling, Kazuul's Fury of andere spells met een sacrife cost.
dcgardulf
5 maanden geleden
meteen ook een leuk topic voor mensen die nog nieuwe decks willen bouwen maar inspiratieloos zijn ;-). maar Mayael the Anima is bezet!
Krabbel
5 maanden geleden
Quote:
9 uren geleden
meteen ook een leuk topic voor mensen die nog nieuwe decks willen bouwen maar inspiratieloos zijn ;-). maar Mayael the Anima is bezet!


Dat was tiekem wel een beetje mijn insteek, maar de enige Commander die ik zou willen is Mayael, en laat die nu net bezet zijn
Oh well, ik heb nog wel een ideetje liggen, kijken of ik daar wat mee kan
dcgardulf
4 maanden geleden
Eerste draft is af. Heb VEELS te weinig beesten om de 100 te halen. Ook bestaat het "standaard" deck uit 67 kaarten. Dit zal nog bijgeschaafd worden tot 65 denk ik, maar bij veel minder verlies ik wat in ramp, interactie en card draw (of plan b)

Zie mijn decklist:


Creature list


Iemand suggesties voor cheap ass beestjes? Van de 69 die er nu in zitten wil ik er nog een stuk of 10 vervangen. Dus totaal heb ik er zo'n 40 nodig om het af te maken
 bijgewerkt door dcgardulf 4 maanden geleden
maus
4 maanden geleden
Nog een paar goedkope groene beetjes die in me op komen:

End-Raze Forerunners
Nessian Wilds Ravager
Thunderfoot Baloth
Molimo, Maro-Sorcerer
Beanstalk Giant

Ik hoop dat je er wat mee kan.
dcgardulf
4 maanden geleden
top suggesties!
dcgardulf
4 maanden geleden
Mijn tijdelijke want lijstje voor het deck:

End-Raze Forerunners
Nessian Wilds Ravager
Thunderfoot Baloth
Molimo, Maro-Sorcerer
Beanstalk Giant
Woodfall Primus
Thragtusk
Giant Adephage
Greenwarden of Murasa
Stalking Vengeance
Treeshaker Chimera

Nou zoek ik nog wel wat dikke witte beesten... Die zijn ondervertegenwoordigd
 bijgewerkt door dcgardulf 4 maanden geleden
Jeff
4 maanden geleden
Ruilen mag in het ruilforum ;-) Laten we dit topic over inspiratie voor je budget deck laten gaan
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top