Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Build Your Card #84

Reynaerd
6 jaren geleden
Ik snap die verwoording niet helemaal, Magnus.

De gekozen tegenstander moet dus iets exilen. Moet hij/zij iets exilen wat van hem/haar is of mag die speler gewoon wat kiezen? Ik kan het niet helemaal opmaken uit die kaart.
LeKrutes
6 jaren geleden
Quote:
skillahzone 12-09-2017 om 07:08
Landwalker Titan -
Creature - Giant

Flash

Whenever Landwalker Titan enters the battlefield or attacks, choose one:
- You draw 2 cards, target opponent gains 6 life.
- Your opponent draws 2 cards and loses 6 life.
- You and your opponent both draw a card and gain 3 life.

6/6

It can bring life or destruction depending on its mood. It usually brings destruction.


Dit voelt heel erg als een zwarte witte titan. Ipv rood wit. Verder zou ik voor 4 life gaan.
 bijgewerkt door LeKrutes 6 jaren geleden
skillahzone
6 jaren geleden
Ja je hebt gelijk, maar wat bedoel je met 4 life?
bartist
6 jaren geleden
Waarschijnlijk bedoeld LeKrutes het levensaantal dat je tegenstander verliest/krijgt. Meeste kaarten in zwart vragen 1 leven voor 1 kaart, dus in mijn ogen is de 6 levens verliezen waarschijnlijk te veel.
Kijk nog ff in de zwarte card-draw hoe die kaarten qua kracht in verhouding zitten wat voorbeeldjes:
Ancient Craving, Corpse Augur en Ob Nixilis Reignited

Quote:
Lordherpie 08-09-2017 om 11:57
geinspireerd op een eindbaasje uit DaS3

abyssal titan

Kan iemand trouwens deze kaart openen? ik probeer hem telkens te laden maar hij opent niet :/
 bijgewerkt door bartist 6 jaren geleden
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Quote:
Ik snap die verwoording niet helemaal, Magnus.

De gekozen tegenstander moet dus iets exilen. Moet hij/zij iets exilen wat van hem/haar is of mag die speler gewoon wat kiezen? Ik kan het niet helemaal opmaken uit die kaart.


Oeps! Ik had sacrifice in gedachten maar Eldrazi exilen. Was even vergeten dat ze wel iets van zichzelf moeten exilen
Thomas34
6 jaren geleden
Deep-Sea Giant
Giant -

Hexproof

When Deep-Sea Giant enters the battlefield or attacks, scry X and pay X times X life.

6/6
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Thomas, je X is niet gedefinieerd. Dus X=0 .

Whenever Deep-Sea Giant enters the battlefield or attacks, you may pay X life. If you do, scry X.

Edit: Oh, wacht...je moet kwadratisch leven betalen? Uh..kan, maar is dat nodig? Moet ik 9 leven betalen om te scry 3'en??
 bijgewerkt door MagnusMagicus 6 jaren geleden
LeKrutes
6 jaren geleden
Lijkt mij beetje duur voor scry.
Lordherpie
6 jaren geleden
Quote:
Quote:
Lordherpie 08-09-2017 om 11:57
geinspireerd op een eindbaasje uit DaS3

abyssal titan

Kan iemand trouwens deze kaart openen? ik probeer hem telkens te laden maar hij opent niet :/


hoe deel ik een plaatje op dit forum? tis een link naar photobucket. maar staat ook op mn computer.
 bijgewerkt door Lordherpie 6 jaren geleden
Lordherpie
6 jaren geleden
NM, ik lees net dat je level 8 op t forum moet zijn voor plaatjes posten.
werkt de link voor iemand anders wel? wat zou ik anders kunnen doen?
 bijgewerkt door Lordherpie 6 jaren geleden
bartist
6 jaren geleden
@Lordherpie:
Ik gebruik imgur voor plaatjes, nooit problemen mee gehad dus dat is een gratis alternatief.
Als je een plaatje post (met [img]eenlinknaarhetplaatje.jpg[/ img]), dan kun je je post reporten, dan maakt een moderator er een plaatje van
 bijgewerkt door bartist 6 jaren geleden
Pelgrim1994
6 jaren geleden
Hapatra's Titan

Creature - Giant

Deathtouch

Whenever Hapatra's Titan enters the battlefield or attacks, divide 3 -1/-1 counters as you choose among one, two, or three target creatures.

6/6

Een speciale titan voor Hapatra, Vizier of Poisons. Het ontwerp is denk wel duidelijk genoeg.
 bijgewerkt door Pelgrim1994 6 jaren geleden
skillahzone
6 jaren geleden
En? wie heeft er gewonnen?
Pelgrim1994
6 jaren geleden
Ow ik zie net dat het Amonkhet mythic tekentje niet werkt. Voor het geval dat het niet duidelijk is nu, hij is mythic
carlovdm
6 jaren geleden
Hey guys, wegens tijdgebrek heb ik deze keer niet alle inzendingen beoordeeld, maar beperk ik me tot een selectie van vier kaarten, waarvan ik erg onder de indruk was. Deze kaarten zijn naar mijn mening het best conform de voorwaarden en algemeen het meest in balans. Desalniettemin heb ik al jullie inzendingen met veel plezier geanalyseerd en wil ik jullie daarom allemaal alvast bedanken voor jullie deelname!

Dan volgt nu mijn Top 4.

De vierde plek is voor…

4. kolonelnick – Maelstrom Titan
Respect voor het combineren van alle kleuren in deze titan! Geen makkelijke opgave om iets te vinden dat bij alle kleuren past, maar de wannabe-cascade trigger is hier heel mooi gevonden. Deze triggered ability kan behoorlijk sterk zijn, aangezien je met deze op het veld altijd tot minstens cmc 6 mag gaan. Dat je de vijf kleuren nodig hebt bij het casten, brengt dit wat meer in balans. Enige minpuntje vind ik misschien het keyword Menace; vind ik persoonlijk als keyword misschien minder passen bij alle kleuren tesamen, het past vooral bij rood en zwart maar imo minder bij de andere drie kleuren. Voor de rest prima kaartje!



Op plek nummer drie is geëindigd:

3. Pelgrim1994 – Hapatra’s Titan
Opnieuw een mooi ontwerp, dat Hapatra zeker aan haar zijde zou willen hebben! Met deathtouch en de -1/-1 counters past de Titan perfect bij haar – de snake tokens had ik misschien ook een beetje random gevonden in dit geval, dus ook goede keus om die níét te betrekken in dit geval. De triggered ability vind ik op het randje; door het verdelen van de counters neig ik het misschien iets te krachtig te vinden. Maar ik kom er niet uit of ik dat wel compleet overtuigd vind.



Ik vond het zeer moeilijk om de nummer 1 en 2 te kiezen deze week, van beide werd ik erg enthousiast. Toch is de runner-up van deze editie, die net naast de zege grijpt, geworden…


2. Magnus Magicus - Eldrazi Titan
Devoid als keyword, mooi gevonden. Een krachtiger keyword had deze kaart denk ik net iets te krachtig gemaakt in combinatie met de behoorlijk indrukwekkende triggered ability. Hij voelt echt aan als een Eldrazi en ik vind hem heel erg compleet. Vraag me alleen af waarom hij niet mythic is – vind ik best kunnen hier. Nice job! Waarom zat deze ook alweer niet in Battle for Zendikar?



Wie heeft deze week de beste inzending? Dat is de minst agressieve Titan, ingezonden door…





!! 1. bartist – Gentle Titan !!
Wat een unieke titan! Deze had ik echt totaal niet zien aankomen! Heel leuk en gebalanceerd ontwerp en ik sluit me aan bij je keus om nonland permanent te tappen. Ik kan me alleen maar aansluiten bij je eigen beschrijving en de extra ruling, helemaal top! Naam klopt he-le-maal, het effect zit ook prima in deze kleuren en niet te moeilijke kaarten. Heel mooi!


bartist, veel succes en plezier met het hosten van de nieuwe editie, dan ga ik waarschijnlijk ook weer gewoon lekker meedoen. Opnieuw dank aan alle inzendingen en tot de volgende editie!
 bijgewerkt door carlovdm 6 jaren geleden
kolonelnick
6 jaren geleden
Gefeliciteerd Bartist
en bedankt voor het hosten carlovdm
Pelgrim1994
6 jaren geleden
GRATZ Bartist!

Ik ben tevrede met mijn 3e plek. Had het verdelen van de counters beetje afgekeken van Inferno Titan. Nou zijn -1/-1 counters wel iets sterker dan gewoon 3 schade.
bartist
6 jaren geleden
ow, gaaf

Ik zal vanavond ergens een nieuwe ByC publiceren! Carlo, bedankt voor het hosten! De rest heeft ook gave kaarten gemaakt!
 bijgewerkt door bartist 6 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 40 posts
  • Laatste post bartist 6 jaren geleden
  • Gemaakt door carlovdm 6 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top