Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander Deck Builder's Challenge met toffe prijzen!

BLOBVISGOD
4 jaren geleden
Hey, dit is mijn last-moment inzending voor de winterchallenge. Enjoy!
Goscalyon
4 jaren geleden
Ondanks de drukte MagnusMagicus wordt er binnenkort een top 5 bekend gemaakt?
BluezamX
4 jaren geleden
Is er al iets bekend over de winnaars?
derooy89
4 jaren geleden
Ben wel benieuwd indd
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik vind de tijd momenteel niet met mijn kleine Squirmy McScreamy, ik overleg met de Bazaar.
Rody
4 jaren geleden
Quote:
4 uren geleden
Ik vind de tijd momenteel niet met mijn kleine Squirmy McScreamy, ik overleg met de Bazaar.


Ik ga te taak op mij nemen om alle decks te bekijken en te beoordelen nu Magnus het druk heeft met de kleine. Binnenkort kom ik met een top 5
Rody
4 jaren geleden
Beste kandidaten van de winter challenge en leden van het forum,

Ik heb alle decks bekeken en er is een top 5 uit gekomen. Maar eerst wil ik iedereen bedanken die een deck heeft ingestuurd. Wat mij betreft zijn jullie allemaal winnaars! Bedankt voor alle tijd en moeite die jullie erin hebben gestoken om een mooi deck te maken. Alle originele decks en de goede verhalen erbij maakte het voor mij heel moeilijk om een top 5 samen te stellen. Ik snap wel dat MagnusMagicus het aan mij heeft overgelaten . Hopelijk hebben de winterse thema decks voor heel wat inspiratie gezorgd bij andere deckbuilders en hebben de decks ook daadwerkelijk actie kunnen zien.

Als eerste een eervolle vermelding die de top 5 net niet heeft gehaald maar wel een hele originele kijk had op het thema:

commander
global warming
door jesse12 maanden geleden


Global Warming door Jesse1. Wie weet wel een toekomstbeeld? De winters worden al warmer en dit jaar hebben we niet eens sneeuw gezien. Hopelijk wordt dit geen werkelijkheid en kunnen we dit jaar weer een sneeuwpop maken en schaatsen op de sloten .

Dan nu de top 5 in een niet chronologische volgorde want de bedoeling is dat iedereen gaat stemmen op hun favoriet. Uiteindelijk komt daar een top 3 uit en samen met het team van Bazaar of Magic zal ik daar een winnaar uitkiezen die er met de Mystery Gift Box XL naar huis gaat en wie er 25 of 10 euro winkeltegoed wint!

commander
De Top 2000
door thegeertfiles2 maanden geleden


De Top 2000 van thegeertfiles. Heel origineel deck en elke kaart heeft een eigen nummer, hier zou je zelfs een playlist van kunnen maken die je kan afspelen als je met dit deck speelt.



Christmas Tools van Goscalyon. De werkplaats van de kerstman inclusief cadeautjes!



Give and give van FollowTheWhiteRabbit. Een warm deck voor tijdens de koude dagen. Uiteindelijk win je als de zon weer doorkomt en de kou voorbij is.



The cold never bothered me anyway van Eclavyrr. Prinses Elsa en de eeuwige winter. Alles blijft bevroren (getapped) en dikke sneeuwmonsters vallen de tegenstanders lastig.

commander
Darkest Winter
door Reynaerd19 dagen geleden


Darkest winter van Reynaerd. Dit is het donkeste deck in de top 5. Dit is de minder leuke kant van winter en het is een hele grauwe bedoeling. Wat een ijskoud deck. Als je naar de decklist kijkt krijg je al koude rillingen over je rug. Brrrrr.

Goed, de rest is aan jullie. De stemmen sluiten maandag 23 maart om 16:00. Om 17:00 worden de winnaars bekend gemaakt. Stem op jouw favoriet!!

Rody
4 jaren geleden
Vergeet niet te stemmen op jouw favoriete deck
thegeertfiles
4 jaren geleden
Nou het is 5 uur geweest. Ben reuze benieuwd wie er gewonnen heeft
Rody
4 jaren geleden
Oh ja dat was vandaag

Ik moet eerlijk bekennen dat het ben vergeten. Morgen komt de definitieve uitslag en wie welke prijs wint.
Rody
4 jaren geleden
Sorry dat ik jullie nog een extra dag in spanning heb laten zitten! Iedereen bedankt voor het stemmen op jouw favoriet! Daarnaast hebben we onze persoonlijke stemmen van Bazaar of Magic er naast gelegd en dan komen we op de volgende top 3:

Op plek nummer 3, goed voor een Bazaar of Magic cadeaukaart: 10 euro:



Gefeliciteerd Eclavyrr!

Plek nummer 2, goed voor een Bazaar of Magic cadeaukaart: 25 euro, is voor:

commander
Christmas Tools
door Goscalyon2 maanden geleden


Gefeliciteerd Goscalyon!

En dan gaan we nu naar de nummer 1 van de Commander Deck Builder's Challenge winter edition...

*drumroll*









commander
De Top 2000
door thegeertfiles2 maanden geleden


Gefeliciteerd thegeertfiles! Jij wint de Mystery Gift Box Deluxe twv 175 euro
Wij vonden dit het meest originele deck en de stemmers van de poll waren het hier ook over eens. Queen aan de top! Queen Marchesa dan welteverstaan.

Binnenkort wordt er contact opgenomen met de winnaars over het ontvangen van je prijs. Houd je mail in de gaten!

Nogmaals, iedereen bedankt voor het meedoen en inzenden van deze prachtige creatieve decks !
Goscalyon
4 jaren geleden
Gefeliciteerd thegeertfiles, twas tot op het laatst spannend. Proficiat! En tof dat ik 2e ben geworden, wow! Toffe challenge. Zeer bedankt alle!
Reynaerd
4 jaren geleden
Gefeliciteerd aan de winnaars!
thegeertfiles
4 jaren geleden
Whoohoo. Zo vet dat ik heb gewonnen. Ik weet nog dat ik hier in mijn kerst vakantie uren aan heb gezeten. Was nog best lastig. En gelukkig stond Snow Patrol meerdere keren in De Top 2000 zodat ik deze kon gebruiken voor Snow-Covered Plains en Snow-Covered Swamp want anders kwam ik niet uit met mijn landbase. Het deck was heel leuk om te maken. Heb nog nooit eerder moeten lachen tijdens het maken van een deck

Bazaar, Rody en MagnusMagicus heel erg bedankt voor het organiseren van deze wedstrijd en ik kan niet wachten om mijn prijs open te maken
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Heel graag gedaan, thegeertfiles en ontzettend veel plezier met het openen van die gave prijs!
BluezamX
4 jaren geleden
Gefelicigeert, winnaars!

Ik neem aan dat de wijze van beoordeling ivm alle omstandigheden is veranderd?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Volgens mij niet, het stemmen was altijd al de bedoeling
BluezamX
4 jaren geleden
Oh joh, my bad! Heb het hele stem process gemist! Oeps
Luc
4 jaren geleden
Gefeliciteerd aan alle winnaars! Coole decks ook aan degene die de top 5 niet gehaald hebben
Eclavyrr
4 jaren geleden
Gefeliciteerd thegeertfiles!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top