Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Hidden Gems

TheRobinros
6 jaren geleden
Quote:
Waus 27-06-2017 om 09:14
Ik zocht nog wat draw/discard in naast de kaarten die ik al speel Careful Study, Frantic Search, Windfall, Whispering Madness zonder kaart verlies te lijden. En kwam misschien een hidden gem tegen:

Flux


Zorg voor bonuspunten wel dat ze die kaarten met hun rechterhand pakken. (Rechterhandregel, flux, getit)

En is Trade Routes hier al genoemd? Favoriete kaart van me, geeft je landjes effectief cycling en als je specifieke antwoorden zoekt, kan je door lands te bouncen en discarden redelijk hard door je deck heen gaan. En een extra Bojuka Bog trigger nodig? Geen punt! Blijft die ene tegenstander je Maze of Ith slopen? Bounce ik hem, speel ik hem volgende beurt weer. Heerlijke kaart
MalcolmS
6 jaren geleden
Was aan het zoeken voor kaarten voor een burn deck en kwam deze kaart tegen:

Lijkt me pittig sterk in EDH...
Vooral aangezien je ook counters krijgt als je opponents elkaar aanvallen
 bijgewerkt door MalcolmS 6 jaren geleden
EnchantedBunny
6 jaren geleden
Moet je wel even Trample, Unblockable, of tenminste Flying regelen. Of iets als Fling. Maar wel geinige kaart.
Sunitram
6 jaren geleden
Lijkt me een super toffe kaart in een Fumiko the Lowblood deck!
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Hij is ook leuk als je instant burn opties hebt. Je speelt de War Elemental, en de ETB-trigger gaat op de stack. Nu cast je direct damage op je tegenstander (stel een Lightning Bolt). Die resolved en doet 3 damage. Nu triggert de tweede ability van de W.E. Die geeft hem 3 +1/+1 counters. En daarna resolved de ETB trigger: je tegenstander heeft damage gehad en je hoeft hem dus niet te saccen. Zonde om een deel van de damage deze beurt niet om te zetten in counters .

Wat vinden jullie van Peregrination als alternatief voor Cultivate/Kodama's Reach?

Dordledum
6 jaren geleden
Scry 1 voor extra. Kan nuttig zijn. Hele mooie art!

Leuk als je ook Knowledge and Power speelt - hoewel die zelf niet goed genoeg is eigenlijk.
 bijgewerkt door Dordledum 6 jaren geleden
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Leuk reanimator kaartje:



Reanimate voor weinig mana met haste en je hoeft het creature niet te exilen. Dus je kunt zowel de Necromancer als het gereanimate creature opnieuw reanimaten .
Zoockey
6 jaren geleden
Die is inderdaad leuk Magnus!

Nog eentje die in commander verrassend effectief is:


De one sided wipes tegen een creature based deck zijn vaak nogal irritant, zeker als mensen dingen als Eldrazi Monument spelen om hun eigen beestjes te beschermen... Dit helpt en geeft daarbij erg veel voldoening om te casten
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Een eenmalige instant Grave Pact
n4ppy
6 jaren geleden
Nice en niet duidelijk uit de kaart text, het is ook een zombie.
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Ja, dat is nog wel een extra bonus, Apprentice Necromancer is niet zo heel intelligent, aangezien hij zelf een Zombie is geworden .
Eclavyrr
6 jaren geleden
Die Necromancer is wel erg nice voor in mijn Sidisi deck
ebonpraetor
6 jaren geleden
Wat vinden we van
?
 bijgewerkt door ebonpraetor 6 jaren geleden
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Cute, maar Pariah's Shield is beter .
ebonpraetor
6 jaren geleden
Klopt, maar ik speel deze dan ook vaak beiden, en soms nog met Nova Pentacle...
n4ppy
6 jaren geleden
Volgens mij is Stuffy Doll groot genoeg om Pariah's Shield vast te houden
Teferi
6 jaren geleden
General's Regalia droeg Squee, Goblin Nabob!

Over Squee gesproken...



Grappig (of irritant) in Commander!
When it comes to choice of items, use common sense. Items should be small enough to hide but large enough to count. Make it clear what kind of object you are hiding beforehand. For example, one player may choose coins and the other may choose dice. If you can’t find something convenient to hide, write numbers on a piece of paper and reveal the numbers. Make sure the numbers are unambiguous (for example, underline a 6 or 9 so it can’t be misread).
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Af en toe hilarisch
EnchantedBunny
6 jaren geleden
Peregrination lijkt me misschien een aardig alternatief voor een deck dat spells kopieert ofwel iets doet met de bovenste kaart van zijn deck.

Ik ben niet overtuigd dat Pariah's Shield altijd beter is dan [k]General Regalia[/k]. Als je deck regelmatig mana open houdt, schrikt het nogal af, gezien de damage toch niet slaagt. En de Equip cost van 5 is wel massive, riskant al daar op wordt gereageerd. Je moet 'm weer opnieuw equippen als je creature dood gaat aan een WOG. Maar ja, misschien speel je 'm toch vooral in een deck met een Indestructible commander.

Die Goblin kaart is gestoord. xD Lijkt me wel alleen iets voor een bijzonder format, bijvoorbeeld een speelgroep die allemaal dergelijk knettergekke casual decks hebben en multiplayer spelen.
AndelionK
6 jaren geleden
Quote:
Dordledum 31-05-2017 om 14:46
Die Shivan Harvest vind ik geen "gem" eigenlijk. Volgens mij hadden we in het Commander kaart topic al geconcludeert dat die te snel uit de hand kan lopen en heel snel niet leuk meer kan zijn.


Sinds vorige week speelt de Prossh, Skyraider of Kher speler in onze groep Gaea's Cradle. Die rode enchantment gaat al m'n decks in!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top