Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

LeKrutes
5 jaren geleden
Wat ik zo jammer vind is dat het naar de top gaat. Als het naar de hand gaat was hij een stuk beter geweest.
Dordledum
5 jaren geleden
En het blijft een tutor en die zijn stom in Commander.
Sunitram
5 jaren geleden
Foster: Prime Speaker Vannifar approves! De kaart is sowieso leuk als vervanger voor/in combinatie met kaarten als Evolutionary Leap en Birthing Pod, maar zeker als Vannifar straks je commander mag zijn, kun je hier flink kaartvoordeel uit halen. Toffe kaart!

Surveyor's Scope: Over het algemeen zou deze de cut bij mij niet halen; zoals hierboven al gezegd: deze is alleen goed als je achter staat. MAAR, hij maakt wel twee lastig speelbare commanders mogelijk: Uyo, Silent Prophet en Meloku the Clouded Mirror! Hoe erg is het nog om je landjes te bouncen als je er daarna toch weer een hoop terugkrijgt? Lang niet voor ieder deck dus, maar erg goed met Moonfolk of Kefnet the Mindful als commander

Conduit of Ruin: Ik heb 'm eerlijk gezegd nog nooit in een deck gespeeld, maar dat heeft er voornamelijk mee te maken dat ik maar één deck met heavy creatures heb en de commander daarvan (Mayael the Anima) het eigenlijk helemaal niet leuk vindt als je goeie creatures in je hand zitten. Maar eigenlijk maakt alleen de tweede ability 'm al prima de moeite waard. korting op je eerste creature (dat niet eens per se kleurloos hoeft te zijn!) van iedere beurt is niks om je neus voor op te halen. Ik ga deze beslissing toch nog eens heroverwegen
 bijgewerkt door Sunitram 5 jaren geleden
JEV
5 jaren geleden
Als soft-tutor nog best prima. Zie deze wel in Rakdos, Lord of Riots, waar hij echt sterk is.
Jeff
5 jaren geleden
Ik heb Conduit of Ruin ook overwogen voor mijn Ruric Thar, the Unbowed, maar met geloof ik maar 2 tutor-targets vond ik hem een beetje lame. Het tweede effect is wel heel sterk.
 bijgewerkt door Jeff 5 jaren geleden
Triskelion88
5 jaren geleden
Conduit of Ruin leuke speelbare kaart met een praktisch effect zeker een plekje waard on een creature heavy deck

Surveyor's Scope vind hem niet heel praktisch wellicht in een landfall deck met veel Sacs of bounces voor je landjes
n4ppy
5 jaren geleden
Vandaag eens 40 kaarten tegelijk
Partner kaarten
Wat is de ervaring met Partners. Handig om er een kleurtje extra bij te krijgen. Vette kombinatie(s) gevonden.

Of valt het tegen?
Sunitram
5 jaren geleden
In mijn speelgroep hebben we eens een Battlebond draft gehouden, waarin één team Zndrsplt, Eye of Wisdom en Okaun, Eye of Chaos op tafel wist te krijgen. Dat liep heel snel heel hard uit de klauwen.

Maar het gaat hier over Commander, en ik moet je dan eerlijk bekennen dat ik me nog steeds niet schuldig heb gemaakt aan het maken van een Partner deck. Al moet ik zeggen dat ik, nu ik de lijst weer eens doorkijk, best inspiratie heb voor een Sidar Kondo of Jamuraa - Tana, the Bloodsower tokendeck, of een Vial Smasher the Fierce - Tymna the Weaver iedereen-moet-aanvallen-maar-liever-niet-mij deck
 bijgewerkt door Sunitram 5 jaren geleden
LeKrutes
5 jaren geleden
Nieuwe dag nieuwe kaart. Gezien we het over partner hebben wat vinden jullie van:



Ik zie zijn casting kost meer als . Zodat je hem altijd kan saccen voor voordeel.
 bijgewerkt door LeKrutes 5 jaren geleden
farden10
5 jaren geleden
Ik heb laatst mijn commander deck omgebouwd naar een Krav, the Unredeemed en Regna, the Redeemer deck, omdat ik merkte dat ik eigenlijk altijd graag Krav, the Unredeemed wou hebben. De activated abillity is erg goed en card draw is altijd nuttig.
Triskelion88
5 jaren geleden
Leuke commander kaart, niet bizar goed maar zeer praktisch in deze 2 kleuren die voor genoeg carddraw en leven kan zorgen. Krav is eventueel als single commander nog speelbaar maar Regna zelf vind ik minder goed maar 4/4 body flying en een sac outlet creëeren voor krav is natuurlijk prima
Dordledum
5 jaren geleden
Leuk commander paar
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Krav is absoluut goed speelbaar. Card draw machine + dikke beater
LeKrutes
5 jaren geleden
Ik heb zelf ook een Krav, the Unredeemed & Regna, the Redeemer deck. Dat loopt best lekker. Ik speel een lifegain thema die zoveel mogelijk iedere beurt activeert. Zodat ik zoveel mogelijk tokens krijg.
n4ppy
5 jaren geleden
Geen mensen die een vet partner paar commander deck hebben gebouwd? Of wel eens tegen gekomen aan tafel?
Panoramix
5 jaren geleden
Dat is toevallig, ik heb vanavond mijn eerste deck gebouwd met Krav en Regna ik ben erg benieuwd hoe het speelt! Gevoelsmatig is de CMC wat hoog, maar dat maakt aan mijn keukentafel niet heel vaak uit.
LeKrutes
5 jaren geleden
Quote:
8 uren geleden
Dat is toevallig, ik heb vanavond mijn eerste deck gebouwd met Krav en Regna ik ben erg benieuwd hoe het speelt! Gevoelsmatig is de CMC wat hoog, maar dat maakt aan mijn keukentafel niet heel vaak uit.


Om toch lekker mee te spelen. Zou ik wel wat ramp en iets van 39 land spelen. Omdat de commanders vrij prijzig zijn.
Krabbel
5 jaren geleden
Kaart van de dag:

Wat vinden we?
 bijgewerkt door Krabbel 5 jaren geleden
Dordledum
5 jaren geleden
Geweldig, past in elk groen deck eigenlijk.
BluezamX
5 jaren geleden
Klinkt vrijwel als een autoinclude. Vooral Enchantment decks vinden dit wel leuk
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top