Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

Eclavyrr
3 jaren geleden
Naru heb ik helaas geen plekje voor kunnen vinden in mijn spellslinger deck, omdat de copy effecten die ik speel vaak goedkoper zijn of uit de GY te halen waren. Jester's Mask heb ik vroeger in een group hug deck gespeeld, kan soms tactisch erg goed uitpakken.
Veekeren
3 jaren geleden
Die Mask is toch wel erg lachen! Heeft geen plek in een "serieus" deck lijkt me, maar niet alle decks hoeven dat te zijn.
offspring
3 jaren geleden
Voor de mensen die deze Jester's Mask mooi vinden: check ook Head Games!
JEV
3 jaren geleden
Wishclaw Talisman kan je dan ook gebruiken als je een tegenstander wil helpen. Maar een nieuwe hand is heel sterk lijkt mij.
JEV
3 jaren geleden
Kaart van vandaag:



Gaat hier binnenkort een Ruric Thar, the Unbowed-deck in. Hebben mensen hier ervaring mee?

(Of soortgelijke kaarten. Zie dit soort asymmetrische effecten vooral als het om combat gaat: Gahiji, Honored One en Belbe, Corrupted Observer)
Veekeren
3 jaren geleden
Wat een grappige kaart. Geen ervaring mee, maar lijkt me in Ruric Thar erg tof!
Dordledum
3 jaren geleden
Heb er positieve ervaringen mee, zeer nuttig voor creature heavy decks en ook leuk voor group hug.

Heb hem gespeeld in Doran, the Siege Tower, Seton, Krosan Protector en Phelddagrif.

Het feit dat hij na 1 deck in nog 2 andere is teruggekomen zegt genoeg.
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
Eclavyrr
3 jaren geleden
O(h, ik heb deze in mijn casual treefolk tribal deck gespeeld! Goede herinneringen aan dat deck en deze kaart. Prima in een creature heavy commander deck!
Morph
3 jaren geleden
Prima kaart, al kun je tegen goede spelers niet rekenen dat deze ook daadwerkelijk heel veel card-draw op gaat leveren.
Het is eigenlijk meer een "Each player can’t cast non-creature's".

Mijn ervaring is dat deze hooguit een enkele kaart oplevert, het spel wat vertraagd en dan target is van een Shriekmaw.
Wat dan ook prima is hoor! dan heeft hij zijn werk al gedaan.
 bijgewerkt door Morph 3 jaren geleden
Triskelion88
3 jaren geleden
leuke kaart en wat Morp aangeeft die paar beurten dat hij het spel vertraagt is denk ik de beste manier qua gebruik
robbertvanderkleij
3 jaren geleden
Volgens mij gebruik Jeff deze ook in zijn Ruric Thar, the Unbowed, meer voor als de commander er niet ligt. Leuke kaart, doet een beetje denken aan Rhystic Study



Wel wat recenter, maar ik vroeg me af of mensen als ervaringen hiermee hebben, ondanks dat commander een beetje stil ligt sinds hij uit is?
Jeff
3 jaren geleden
Quote:
19 minuten geleden
Volgens mij gebruik Jeff deze ook in zijn Ruric Thar, the Unbowed, meer voor als de commander er niet ligt. Leuke kaart, doet een beetje denken aan Rhystic Study

Volgens mij niet. Ik vind het helemaal niet leuk om tegenstanders kaarten te geven. Mijn conclusie was dat er niet voldoende 'punisher' kaarten waren om dat echt een thema in het deck te maken.

Quote:
19 minuten geleden


Wel wat recenter, maar ik vroeg me af of mensen als ervaringen hiermee hebben, ondanks dat commander een beetje stil ligt sinds hij uit is?


Lijkt me prima speelbaar, niet exceptioneel ofzo. Voor Mono-B misschien wel bijna een auto-include.
Morph
3 jaren geleden
Feed the Swarm speel je natuurlijk voor de enchantment Removal, waarbij het Creature gedeelte een mooie bonus is. Als je toegang hebt tot of zijn er betere opties, Vindicate, Maelstrom Pulse Bijvoorbeeld.

Maar in Mono-, of gecombineerd met of is dit een van de weinig single target Enchantment removal, en in deze kleuren ga ik hem zeker spelen.
 bijgewerkt door Morph 3 jaren geleden
Veekeren
3 jaren geleden
Quote:
24 minuten geleden
Maar in Mono-, of gecombineerd met of is dit een van de weinig single target Enchantment removal, en in deze kleuren ga ik hem zeker spelen.


Absoluut goed in die kleuren, daarin juist wel "exceptioneel" om die term opnieuw te gebruiken Vandaar ook het enthousiasme toen hij uitkwam. Ik vind zelf de flexibiliteit erg fijn.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Zeer speelbaar! Zwart heeft nu enchantment removal, maar er zijn domweg nog niet veel kaarten geprint die dit kunnen doen en dit is een flexibel en zeer speelbare kaart.
JEV
3 jaren geleden
Leuk al die nieuwe zwarte enchantment haat. Eerst Pharika's Libation en Mire in Misery, nu dit.

Weet niet of ik in grixis de Chaos Warp of counterspells hiermee ga vervangen. De conclusie is toch vaak dat ik liever geen dode kaart wil en dan maar afhankelijk ben van de removal van m'n medespelers.
Coen333
3 jaren geleden
Nou, ik zet hem op de lijst voor mijn Necromancy deck, enchantment removal is toch wel erg prettig.
JEV
3 jaren geleden
Voor mono zwart is het zeker een erg goede kaart!

Vandaag weer een nieuwe kaart:



Al is deze vast wel eens eerder langs gekomen. Ik ben vooral benieuwd naar in welk deck, hoe en met welke Instants deze gespeeld wordt.

Ik speel hem zelf in Kelsien, the Plague met een kleine toolbox:
Generous Gift
Chaos Warp
Pyroblast
Master Warcraft
Boros Charm
Despark
Utter End
Bedevil
Crackling Doom

Maar dit kan nog wel wat creatiever. Het is bijv. te loopen met Mistveil Plains.
LeKrutes
3 jaren geleden
Zeker goeie kaart, ik speel hem in Feather, the Redeemed edh deck.
Dordledum
3 jaren geleden
Goed, maar gaat tegen mijn no-tutor principe in.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top