Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

nielsvd
2 jaren geleden
Lijkt me als Commander niet leuk om tegen te spelen. Prima als 1 van de 99 zolang het fysiek aan tafel is en niet via spelltable.
MitchDeBaas
2 jaren geleden

nieuwe dag, nieuwe kaart

I like it
stefke78
2 jaren geleden
Quote:
9 uren geleden

nieuwe dag, nieuwe kaart

I like it


Lekkere old-skool kaart helaas ingehaald door een hoop equipments! Laten we equipments bannen in Commander
RedRax
2 jaren geleden
Nee nee nee! Equipments moeten blijven

Maar die Robe die doet me wel denken aan deze die wij vroeger vaak speelden:
Diplomatic Immunity

( en het dan net zo fout uitspreken als in de film Lethal Weapon 2, hier op 2:57)

Wisten wij toen veel, als deze kaart eenmaal lag was er niet veel meer tegen te doen. Mooie tijd haha


Edit:
Wat ik ook doe ik krijg die link niet werkend. Maar mocht iemand het filmpje willen zien, Youtube:
Diplomatic Immunity - Lethal Weapon 2 (10/10) Movie CLIP (1989) HD

op 2:57
 bijgewerkt door RedRax 2 jaren geleden
nielsvd
2 jaren geleden
Ik heb nog een tijdje Clout of the Dominus gespeeld, krijg je er ook nog haste bij. Was wel ok als je een kwetsbare Commander had, meer speel liever een equipment. Deze scoort qua nostalgie punten natuurlijk veel hoger
nielsvd
2 jaren geleden
Voor de nieuwe dag, wat vinden we van
?
 bijgewerkt door nielsvd 2 jaren geleden
Twigwalker
2 jaren geleden
Ik heb een Zagras Brawl deck wat erg leuk werkt maar hij is toch vooral leuk als je consistent de cost kan reducen en dat lijkt mij in Commander toch moeilijker te doen dan in Brawl.
FouteWillem
2 jaren geleden
Hier is zeker wat mee te maken
Van Ping voor de win tot creature-based attack
Veel plezier met bouwen

Tip: Scythe of the Wretched
 bijgewerkt door FouteWillem 2 jaren geleden
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Erg vet met trample creatures in je deck
Coen333
2 jaren geleden
Zagras is mijn commander in het rechts kijkende deck in aanbouw.
FouteWillem
2 jaren geleden
Hahaha @Coen333 heeft de tip maar gelijk in zn wants gezet.
Toch nog iemand geholpen vandaag
stefke78
2 jaren geleden
Een nieuwe commander kaart van de dag...

Is deze (nog) goed genoeg voor commander?

nielsvd
2 jaren geleden
Deze speel ik nog steeds graag, soms lastig als je niet alle targets op tafel hebt liggen maar meetsal is de impact meer dan voldoende
Twigwalker
2 jaren geleden
Ik speel hem ook graag Vaak vind ik het beter dan mass removal omdat je de problematische targets op kan ruimen zonder dat iedereen weer opnieuw op moet bouwen.
FouteWillem
2 jaren geleden
Ik speel deze eigenlijk niet meer.
Sorcery en te conditioneel tegenwoordig.
Vroeger wel vaak gespeeld .
Gijsneus
2 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Zagras is mijn commander in het rechts kijkende deck in aanbouw.


Kijk! Ik ga me wapenen met mijn linkskijkers :-)
BluezamX
2 jaren geleden
Ik kwam deze net toevallig tegen, lijkt me best een grappige budget kaart voor een zwart deck dat een beetje kan rampen. Wat denken jullie?
Veekeren
2 jaren geleden
Grappig, maar ook slecht 6 cmc is echt teveel, er zijn zoveel alternatieven die veel minder kosten en op instant speed kunnen. Waarschijnlijk is de grootste value er namelijk toch wel vanaf nadat je zelf het eerste target gekozen hebt. Daarnaast weegt voor mij het feit dat hij daarna op iets anders moet niet op tegen dat nadat je hem speelt, je opponent nog minimaal heel zijn eigen beurt heeft om dat creature of land te gebruiken.
Triskelion88
2 jaren geleden
ik hou van dit soort kaarten, niet goed genoeg maar voor een casual potje super leuk, ik zou hem spelen
Coen333
2 jaren geleden
Quote:
2 dagen geleden
Quote:
3 dagen geleden
Zagras is mijn commander in het rechts kijkende deck in aanbouw.


Kijk! Ik ga me wapenen met mijn linkskijkers :-)

Jij bent al stukken verder.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top